Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Baldurs Gate 2

Natychmiast zostaniemy teleportowani z powrotem przed wieżę Deirexa - przygotowujemy się do walki i wchodzimy do środka. Walka z liszym może sprawić sporo problemów - nie mamy czasu na przywołanie potworów do pomocy. Za pomocą zaklęć Breach, Pierce Magic, Lower Resistance i Khelben's Warding Whip regularnie niweczymy czary ochraniające Deirexa, podczas gdy nasi wojownicy zaczną lać go po głowie mieczami. Bez strat własnych ciężko będzie tę potyczkę wygrać - uważajcie na naszą druidkę, bo tylko ona może przywrócić naszych herosów ponownie do życia. Przy zwłokach liszego odnajdziemy jego pazur będący jednocześnie kluczem i Jae'llat Wardstone. Pora zająć się grabieniem - w szafach znajdujących się w domu (4, jedna zabezpieczona pułapką) natrafimy na olbrzymią ilość pergaminów z czarami: Glitterdust, Wizard Eye, Deafness, Contagion, Remove Magic, Limited Wish, Melf's Minute Meteors, Spook, Leather Armor of the Viper +5 (niestety, zmniejsza o 2 rzuty obronne) i kamienie szlachetne potrzebne Jarlaxle'owi. Gdy tylko je weźmiemy, natychmiast zostaniemy teleportowani do jego prywatnej komnaty.

I znowu okaże się, że zrobiono nas w balona - w klejnotach wcale nie są zaklęci żołnierze naszego zleceniodawcy! Możecie przyjąć nagrodę (2500 sztuk złota, 10 000 punktów doświadczenia) lub pokazać, kto tu jest bohaterem, z którym zadzierać nie warto - zabić Jarlaxle'a i maga Visaja (razem 26 000). Ponownie zostaniemy teleportowani przed wieżę Deirexa. Dzięki paznokciowi liszego możemy wejść do komnat położonych na piętrze. W jeziorku znajdującym się w jaskini (jaskinia w domu?!) odnajdziemy olbrzymią ilość magicznych przedmiotów: włócznie +3, miecz dwuręczny +2, krótki miecz +2, różdżki mrozu i magicznych pocisków, Crossbow of Affliction +4 (kusza, -2 do siły, +4 do zadawanych obrażeń i Tkaco), Ring of Fire Control (50% odporności na ogień, oczarowywanie żywiołaka ognia i raz dziennie uderzenie ognia), Ring of Folly (uwaga - przeklęty), pergaminy z czarami Cacofiend, Ruby Ray of Reversal, trochę złota i klejnotów. To się nazywa zdobyć wspaniałe łupy! Jednakże to jeszcze nie koniec przygody.

Dzięki kamieniowi znalezionemu przy zwłokach Deirexa możemy wejść do domu Jae'llat, który znajduje się w Stowarzyszeniu Wojowniczek (na piętrze). Wprawdzie w środku musimy ubić sporą grupę strażników i jego rodziny (razem ok. 50 000 punktów doświadczenia), ale w szafkach odnajdziemy ok. 2500 sztuk złota i ponad 50 kamieni szlachetnych! I to by było na tyle. W pobliżu Stowarzyszenia Wojowniczek zaczepi nas Taso Kala i rozkaże nam wytropić i zniszczyć wyznawców kultu Ghaunadaur. Nie możemy odmówić. Na szczęście zadanie zajmie nam tylko chwilkę - podążamy na plac położony na południowym wschodzie (tam gdzie niedawno ubiliśmy Beholdera) i rozprawiamy się z bandą heretyków (2x Otyngh, 4x Oze i 3 kapłanki) - masowe zaklęcia ofensywne w ciągu chwili "nawrócą" ich na właściwą ścieżkę. Wracamy na do Taso Kala - nie usłyszymy od niej nawet "dziękuję", nie mówiąc już o jakiejś nagrodzie. Na koniec proponuję wykonać jeszcze jedno zadanko - na północnym zachodzie od tawerny odnajdziemy handlarza niewolników. Możemy zakupić u niego za 2000 sztuk złota (cenę można zbić do 1500) grupkę ludzi, których oczywiście puszczamy wolno (tylko nie mówicie o tym sprzedawcy!). Prócz ich wdzięczności uzyskamy 7500 punktów doświadczenia, a nasza reputacja wzrośnie o +1. A skoro jesteśmy przy kwestii reputacji, to pamiętajcie, że jeśli wynosi ona powyżej 18, to narażamy się na to, iż Edwin (a dokładnie to wszystkie "złe" charaktery) zechce opuścić naszą ekipę. By zmniejszyć reputację (o dwa punkty), wystarczy na chwilę przemienić naszego czarnoksiężnika w wysłannika Bhaala. Udajemy się do Underdark.

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow