Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Baldurs Gate 2

Waukeen's Promenade

Najpierw korzystając z okazji proponuję udać się na małe zakupy do sklepu Adventurers Mart. Po załatwieniu naszych prywatnych interesów udajemy się na północny zachód od sklepu, do sprzedawczyni rudy o wdzięcznym imieniu Jerlia (jest zaznaczona na mapie). Wyśmieje nas, gdy stwierdzimy, iż potrzebujemy 200 funtów Illithium. Zdobycie takiej ilości przechodzi jej możliwości, musielibyśmy czekać cztery lata. Zaproponuje nam za to dwa rozwiązania, obydwa nieco kosztowne. Może dostarczyć nam substytut Illithium (musimy odczekać dzień i zapłacić 200, a raczej 500, bo podbije ona cenę). Rozwiązanie jest fatalne, albowiem Sir Sarles nie da się oszukać, obrazi się i na tym zakończymy nasze zadanie. Drugie wyjście bardziej nam odpowiada - za 1000 sztuk złota Jerila zdradzi nam namiary na swojego dostawcę - może on będzie w stanie nam pomóc. Po zapłaceniu dowiemy się, iż jest nim Unger, który aktualnie powinien przebywać w karczmie "Pod miedzianym diademem". No to w drogę do slumsów!

Slumsy

Wchodzimy do karczmy. Ungera znajdziemy tuż przy barze (z lewej strony). Jak każdy Duergar, nie będzie on zbyt miły ani rozmowny, jednakże gdy usłyszy, że przysłała nas Jerila, nieco rozwiąże się mu język. Dowiemy się, iż został on napadnięty i okradziony przez współpracownika. Oczywiście oferujemy pomoc w ukaraniu złodzieja. Dowiemy sie, że nazywa się on Neb i powinien przebywać gdzieś w dzielnicy mostów. Pora na kolejną wycieczkę.

Bridge District Udajemy się do Derelict House (zaznaczony na mapie, daleko na południowym zachodzie). Otwieramy zamknięte drzwi i wchodzimy do środka. W środku napotkacie Neba, mordercę dzieci z Wrót Baldura. Po krótkiej rozmowie dojdzie do walki - Neb przywoła do pomocy duchy dzieci, które zamordował! Odpuśćcie sobie z nimi walkę i skoncentrujcie się na Nebie - powinien czaić się gdzieś za barem, korzystając z zaklęcia niewidzialności (wystarczy użyć rozproszenia magii). Nie jest zbyt wytrzymały - padnie po kilku ciosach (3500 punktów doświadczenia), a przy jego zwłokach odnajdziemy głowę, Neb's Nasty Cutter (kiepski sztylet) i 200 funtów surowca, którego potrzebujmy - czystego Illithium. Dodatkowo otrzymamy po 2500 punktów doświadczenia za każde widmo dziecka, którego nie zgładziliśmy. Przeszukujemy chatkę (nic szczególnie przydatnego, uwaga na pułapkę w obrazie) i wracamy do dzielnicy rządowej.

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow