Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Baldurs Gate 2

Przy zwłokach odnajdziemy poszukiwany przez nas artefakt - Dawn Ring. Na koniec możecie przeszukać dom (brak pułapek), odnajdziecie trochę klejnotów, złota i War Hammer +1. Wychodzimy. Proponuję zrobić małą przerwę w zadaniu i udać się do naszej Kuli Sfer, by sprawdzić, jak sprawują się nasi podwładni. Jeśli minęły cztery dni odkąd zleciliśmy im pracę, to powinni ją oni już ukończyć (jeśli 4 dni jeszcze nie minęły, to wpadnijcie za jakiś czas albo po prostu zróbcie sobie małe wakacje i idźcie spać). Czas na kolejną pracę - uczniowie mają przetłumaczyć dla nas wybrane zaklęcie: Mislead (koszt 250, czas oczekiwania 4 dni), Abi Dalzim's (1000 złota, 5 dni) i Meteor Swarm (2500 złota, 5 dni). Proponuję Abi Dalzim's (potężne zaklęcie ofensywne), a pod żadnym pozorem nie wybierajcie Meteor Swarm, albowiem doprowadzi to do śmierci Nary. Za 5 dni wrócimy sprawdzić, czy zadanie zostało wykonane, a tymczasem udajemy się dokończyć zadanie do dzielnicy świątyń.

Temple District

Wchodzimy do świątyni Lathander i oddajemy Sainowi pierścień. W nagrodę otrzymamy 1000 sztuk złota i 16 250 punktów doświadczenia. To jeszcze nie koniec zleceń w tej dzielnicy. Udajemy się na południe do potężnego budynku Bractwa Błyszczącego Serca (Order of the Radiant Heart, zaznaczony na mapie). W olbrzymiej sali centralnej napotkamy Sir Ryan Trawla. Poprosi on nas o pomoc - jeden z paladynów, Anarg, opuścił szeregi bractwa, pociągając za sobą grupę młodych paladynów. Aktualnie cała ekipa zajmuje się nielegalnymi pracami, przynosząc hańbę całemu bractwu. Naszym zadaniem będzie wniknąć w szeregi Upadłych Paladynów, pozyskać ich ufność i wymierzyć sprawiedliwość Anargowi. Szpiedzy bractwa donieśli, iż grupa znajduje się w dzielnicy mostów, tam więc się udamy.

Bridge District

Odbijamy na południe pomiędzy domami. Tuż obok, na wolnej przestrzeni, staniemy się obserwatorami ciekawego zajścia - grupa Upadłych Paladynów negocjuje z bandą złodziei. Za chwilę to spotkanie przerodzi się w krwawe starcie (heh, średniowieczna wojna gangów o wpływy ;-), dając nam okazję, by zyskać wdzięczność paladynów - pomagamy im rozprawić się ze złodziejami. Gdy już ostatni z rzezimieszków gryźć będzie piach, zagadnie nas przywódca grupy - Reynald. Podziękuje nam za pomoc i zaproponuje pracę. Pierwszy krok wykonany - wniknęliśmy w szeregi paladynów. By w pełni przekonać ich do naszej osoby, musimy wykonać proste zadanie - odzyskać puchar Anarga, który pozostał w siedzibie bractwa. Biorąc pod uwagę nasze znajomości, nie sprawi nam to żadnego problemu - wracamy do dzielnicy świątyń.

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow