Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Baldurs Gate 2

Dock District

Pora na generalne przygotowania do morskiej wyprawy: leczymy rany, udajemy się na spoczynek, zakupujemy zapas amunicji i mikstur leczących. Najwyższa pora udać się do Gildii Złodziei Cienia i powiedzieć Aranowi Linvailowi, żeby wskazał nam odpowiedni statek, który zawiezie nas na wyspę, gdzie znajduję się twierdza Spellhold. Zostaniemy przedstawieni kapitanowi Saemonowi, a jako przewodnik po wyspie zostanie wydelegowana złodziejka Sime. Czas stawiać żagle - wypływamy.

Brynnlaw

Wylądowaliśmy na małej wyspie piratów, ponad którą góruje warownia Spellhold. Nasz przewodnik Sime wybitnie nie ufa kapitanowi naszego statku i, jak się okazuje, ma rację - zaraz po zejściu na ląd zostaniemy przez niego zdradzeni i zaatakowani przez grupę (3) wampirów. Ciekawie się zapowiada, ciekawe, jakie niebezpieczeństwa i niespodzianki czyhają na nas dalej! Sime zaproponuje, abyśmy odnaleźli Sanika, który powinien wiedzieć, jak dostać się do środka warowni Spellhold. Prawdopodobnie znajdziemy go w pobliskiej tawernie noszącej zachęcającą nazwę "Wulgarna małpa". Znajduje się ona na drugim poziomie miasta (pnie się ono ku górze - na wyższy poziom możemy wejść po schodkach), w pobliżu centrum mapy - oznacza to, iż musimy udać się nieco na wschód. Sanik nosi zieloną, typową dla magów szatę. Niestety, zanim zdąży udzielić nam informacji, jak dostać się do środka twierdzy, teleportuje się zabójca, który go zgładzi! Z nami nie będzie miał już tyle szczęścia - ubijamy bezczelnego mordercę (przy zwłokach krótki łuk +1, strzały +1). I to byłby koniec naszej przygody, gdyby nie dobrze zorientowany barman - wyjaśni nam on, kto i z jakich przyczyn nasłał zabójcę, a także gdzie przebywa ukochana Sanika, która również powinna znać możliwości wejścia to warowni. W ten oto sposób musimy podjąć się kolejnego wyzwania - wtargnięcia do Gildii Lady Galveny (bo to z jej polecenia zginął Sanik) i odszukania Claire, naszej ostatniej deski ratunku. Opuszczamy tawernę i udajemy się do siedziby Galveny (na południe, zaznaczona na mapie). Przed wejściem napotkamy jedną z kurtyzan - warto z nią porozmawiać, albowiem w ten sposób zdobędziemy więcej informacji o Claire, a także zorientujemy się, jak paskudną osobą jest Galvena.

Jeśli zgodzimy się ją zgładzić, kurtyzana wyjawi nam, jak bezproblemowo dostać się do środka Gildii - musimy zdobyć charakterystyczny dla pracowników medalion. Jedyną osobą posiadającą medalion i przebywającą w tej chwili poza terenem Gildii jest osobnik o imieniu Chreny, pilnujący prostytutki Ginie. Pora rozejrzeć się po okolicy - Ginie odnajdziemy w północno-wschodniej części miasta. Wystarczy poświęcić jej nieco czasu, a opowie nam ona niezwykle smutną historię swej rodziny. Zawód, który wykonuje, nie jest jej wyborem - robi to pod przymusem, a Chreny, który jej pilnuje jako zakładnika, trzyma jej brata. Oczywiście obiecujemy pomóc bezbronnej niewieście. Chreny'ego odnajdziemy w pobliżu na zachodzie, tuż przy tawernie. Proponuję nie wdawać się w zbyt długie rozmowy i natychmiast zgładzić gada (1100) - w ten sposób rozwiążemy problem Ginie, a przy jego zwłokach odnajdziemy medalion potrzebny nam, by wejść do Gildii Lady Galveny. Teraz należy jeszcze załatwić kurtyzanie i jej bratu transport w bezpieczne miejsce, gdzie nie będzie ścigana przez swoich ciemiężycieli - w tym celu udajemy się do przemytnika Calahana (na wschód od Gildii, tuż przy przystani statków), który za 200 sztuk złota podejmie się tego zadania. Na koniec wystarczy powrócić do Giniy i przekazać jej dobre wiadomości - natychmiast opuści ona miasto, a nasza dzielna ekipa zdobędzie 9000 punktów doświadczenia.

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow