Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Baldurs Gate 2

Teraz eliminujemy samą królową i niedobitki. To było dość proste ;-). Przy zwłokach Pai'na odnajdziemy figurkę czarnego pająka - dzięki niej będziemy mogli raz dziennie przyzwać olbrzymiego pająka do pomocy - zawsze to coś. Dodatkowo w centrum pajęczyny leży Ioun Stone (+10% punktów życia dla posiadacza), a także zaklęcia Spider Spawn i Spell Immunity. Na kolejny poziom awansuje Jaheira, dzięki czemu będzie mogła zapamiętać kolejne zaklęcie pierwszego, trzeciego i szóstego poziomu (proponuję uzdrowienie - Heal). Wychodzimy. Do zbadania pozostała nam już tylko jedna droga - ta na południe. Przechodzimy do dużej komnaty. Fiu, fiu, to robi wrażenie! Na podłodze namalowana jest postać kobiety - uwaga, oczy, naszyjnik i ręka są pułapkami. Za chwilę czeka nas bardzo trudna walka, proponuję się już przygotować (wszelkie możliwe zaklęcia pomocnicze).

Gdy tylko podejdziemy do centrum komnaty, okoliczne drzwi się pootwierają i wyskoczy z nich armia umarlaków maści wszelakiej (zmory, zombie, szkieletowi wojownicy, ghule i nawet jeden wampir). Mogą być problemy, albowiem zmory potrafią nieźle namieszać w statystykach naszych postaci (na szczęście ma to efekt tymczasowy), lecz także "wyssać" energię (postać spada na niższy poziom doświadczenia) - jedynym ratunkiem jest zaklęcie Restoration (dostępne w świątyni). Po wyeliminowaniu przeciwników leczymy rany i otwieramy ukryte drzwi, które znajdują się w południowo-zachodniej części sali. Przechodzimy do tunelu - dwie mumie i 4 cienie do pokonania. Podążając dalej korytarzem dojdziemy do rozgałęzienia - jeden z tuneli prowadzi na południe, drugi na wschód. I w tym kierunku proponuję się najpierw udać. Uwaga na pułapkę! Drogę blokują nam cztery mumie i dwa ghasty - przyda się zaklęcie kula ognia. Po drodze natrafimy na dziwny sarkofag - gdy go otworzymy, wyskoczy szkieletowy wojownik, a przy jego zwłokach znajdziemy magiczną laskę. Na końcu korytarza jest mała sala - w skrzyni i w czarze znajdują się dość marne skarby: magiczna różdżka, sztylet +1 i trochę klejnotów. Wracamy do miejsca, w którym tunel się rozgałęział (w pobliskim dzbanie znajduje się trochę kosztowności) i tym razem udajemy się na południe.

Po drodze rozbrajamy dwie pułapki i wkraczamy do głównej sali grobowej. Niestety, ktoś nas uprzedził; sarkofag jest już splądrowany! Mimo wszystko zdobędziemy 11 250 punktów doświadczenia. Korgan podejrzewa swoich niedawnych kompanów; proponuję udać się do domu sprzedawcy ksiąg - Pimlica, który znajduje się w dzielnicy świątyń; przy odrobinie szczęścia uprzedzimy złodziei, którzy ukradli naszą (prawie ;-) księgę. Wcześniej powinniście rozprawić się z przebywającą w komnacie mumią i dwoma szkieletowymi wojownikami. W sali znajdują się dwa pominięte przez złodziei dzbany - jednak nie natraficie w nich na nic szczególnie wartościowego. Wychodzimy. Po drodze do dzielnicy świątyń prawdopodobnie zostaniecie zaatakowani przez dwóch łowców niewolników w asyście 6 orogów - walka może być ciężka, więc lepiej bądźcie przygotowani (wyleczone rany). Przy zwłokach naszych napastników natrafimy na trochę złota i kilka przeciętnych przedmiotów.

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow