Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Baldurs Gate 2

Na kolejny poziom awansuje również nasz czarnoksiężnik, dzięki czemu będzie mógł nauczyć się kolejnych zaklęć: drugiego (Resist Fear), trzeciego (Remove Magic), czwartego (Minor Sequencer) i piątego (Sunfire) poziomu. O poziom w górę awansuje również Nalia i dzięki temu będzie mogła zapamiętać o jedno zaklęcie 3, 4 i 5 poziomu więcej (np. błyskawica, Polimorph Other, chaos). Opuszczamy twierdzę De'arnise. Na zakończenie warto wspomnieć o jeszcze jednej sprawie - jeśli nasza główna postać byłaby wojownikiem, moglibyśmy przejąć kontrolę nad warownią (po wykonaniu jeszcze kilku zadań). Niestety, nie możemy tego uczynić. Nie martwcie się jednak - za to nasz czarnoksiężnik będzie mógł przejąć kontrolę nad inną warownią nieco później. Wracamy do miasta załatwić zaległe sprawy.

Wauken's Promenade

Prawdopodobnie natychmiast podejdzie do was mały chłopczyk - Delon. Zleci on naszej grupie kolejne zadanie - zbadać wzgórza Umar, gdzie w dziwnych okolicznościach giną ludzie. Zajmiemy się tym za pewien czas - chwilowo mamy inne plany. Dodam jeszcze, że jeśli Delon przypadkiem by się nie pojawił, to odnajdziecie do w dzielnicy rządowej (Government District) - to takie info na wszelki wypadek ;-). Idziemy do sklepu (najlepiej Adventurer's Mart) na małe zakupy. Sprzedajemy nieprzydatne przedmioty, identyfikujemy te najważniejsze, a za zarobione pieniądze kupujemy trochę lepszego wyposażenia (może nie artefakty, ale te ze współczynnikami +2, +3) i naboje. Możecie spróbować (bardzo ryzykowne, zapiszcie wcześniej stan gry) okraść sklepikarza Ribalda. Posiada on bardzo ładny pierścień - przywracający posiadaczowi jeden punkt życia co 6 sekund!

Opuszczamy sklep i udajemy się do tawerny (Seven Vails). Pamiętacie towarzystwo, które znajdowało się na piętrze i nie szczędziło nam obelg? No to teraz możemy ich wypróbować - bez większych ceregieli i wyjaśniania przechodzimy do ataku (rzućcie kilka razy zaklęcie sieć, nim wrogowie nas jeszcze zaatakują - to zapewni nam olbrzymią przewagę). Przy ich zwłokach znajdziemy naprawdę wspaniałe przedmioty - pełną zbroję płytową, młot +1, mikstury magiczne, Berserking Sword +3 (niestety przeklęty), różdżkę błyskawic, płaszcz niewykrywalności, pierścień niewidzialności i kilkanaście innych, mniej cennych przedmiotów. Do tego znajdują się tu trzy skrzynie (1 pułapka): trochę złota, strzały i klejnoty. Zabicie całej ekipy razem warte jest 30 000 punktów doświadczenia!

Leczymy rany i wybieramy się załatwić kolejne zaległe zadanie - do cyrku! Tuż po wejściu napotkamy geniusza. Aby przejść przez most, będziemy musieli odpowiedzieć na jego zagadkę. Nie jest ona zbyt trudna - wybieramy trzecią odpowiedź (książę 30, a księżniczka 40). Za poprawną odpowiedź otrzymamy 19 500 punktów doświadczenia. Jeśli z jakichś nieznanych mi powodów pomylicie się, geniusz zada drugą zagadkę - odpowiedź brzmi "nic" (6). Jednak w ten sposób można zarobić już mniej - 14 500 punktów doświadczenia. Jeśli i tym razem się pomylicie - nie obejdzie się bez walki - zabicie geniusza jest dość trudne i warte 5000 punktów doświadczenia - podaję te możliwości tak na wszelki wypadek ;-). Przed nami znajduje się główny namiot (dokoła niego biegają 3 cienie i 4 wilkołaki iluzje). Wchodzimy do środka. Napotkamy potężnego ogra, mówiącego - o zgrozo - damskim głosem! Przedstawi się on jako Aerie i udzieli wielu ważnych informacji. Wszystko, co widzimy, jest tylko iluzją stworzoną przez gnoma o imieniu Kalah. Niczego nie możemy być pewni, tak więc lepiej nie machać mieczem na lewo i prawo. By zrzucić zaklęcie z Aerie, musimy odnaleźć klucz, który nie jest kluczem (a przynajmniej tak nie wygląda). Trzeba się dobrze rozglądać. Odbijamy na zachód - szybko natraficie na monstrualnego pająka. Nie zabijajcie go, a właściwie jej! Jest on kobietą o imieniu Hannah - pamiętacie może małego chłopca, który stał przed namiotem i prosił nas o pomoc? To jego mama.

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow