Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Baldurs Gate 2

Edwin awansuje na kolejny poziom, dzięki czemu uzyska możliwość zapamiętania zaklęcia czwartego i piątego poziomu. Na następny poziom awansuje również nasz czarnoksiężnik, ucząc się nowego czaru ósmego poziomu - proponuję wybrać potężne zaklęcie ofensywne - Abi-Dabzim's Horrid. Znajdujemy się na trakcie prowadzącym do miasta Elfów (droga na północny wschód). Odbijamy nieznacznie na północny zachód i korzystając z kamienia światła wchodzimy do pobliskiej pieczary. Schodzimy na dół schodami i stajemy oko w oko ze smoczycą Adalon. Ale bydle! I kto by pomyślał, że również ona potrzebuje naszej pomocy. Elfy Ciemności ukradły jej jaja! Jeśli pomożemy je odzyskać, pozwoli nam ona wyjść z powrotem na powierzchnię. Brzmi uczciwie. Oczywiście w tym celu musimy udać się do miasta Drowów - misja czysto samobójcza. Na szczęście Adalon rzuci na nas potężną iluzję przemieniającą nas w Elfy Ciemności! Dzięki temu możemy bez problemów poruszać się po elfim mieście - w teorii wygląda to pięknie, zobaczymy, jak będzie w praktyce. Opuszczamy jaskinię, odbijamy na północny wschód i podchodzimy do bramy miasta. Strażnikowi stanowczo oznajmiamy, iż jesteśmy Veldrin z Ched Nassad (trzecia opcja) i bez zbędnych pytań wchodzimy do miasta wroga.

Ust Natha Natychmiast po wejściu do miasta będziemy świadkami ciekawej scenki - jeden z Elfów Ciemności zgładzi swojego niewolnika. I nie byłoby w tym może nic szczególnie okrutnego, gdyby nie fakt, iż za chwilę pojawi się matka oprawcy i ubije swojego własnego syna! To zajście mówi nam sporo o usposobieniu Drowów - pamiętajcie, że musimy zachowywać się jak one, inaczej narażamy się na możliwość, iż ktoś rozpozna nasze oszustwo. Pora rozejrzeć się po mieście - z lewej strony napotkamy jednego ze sprzedawców - przeciętny asortyment towarów, ale przyzwoite ceny. Na północy znajduje się sprzedawca potworów - za jedyne 1500 sztuk złota możemy sobie kupić kolosa umbrowego. Heh, i co my zrobimy z naszym "zwierzaczkiem" - ani go pogłaskać, ani z nim porozmawiać, ogólnie mówiąc - strata pieniędzy. Na północnym wschodzie znajduje się tawerna (do środka wejdziemy innym razem), a tuż dalej Stowarzyszenie Wojowniczek. O ile pamiętam, strażnik, który wpuścił nas do miasta, tłumaczył nam, iż mamy się udać do Stowarzyszenia Wojowników - budynek znajduje się tuż obok, na północnym wschodzie.

Po drodze możecie napotkać uciekającą dziewczynkę - za chwilę pojawią się jej prześladowcy, pytając, w którą stronę pobiegła. Bez żadnych konsekwencji możecie ich okłamać. Przy wejściu do budynku Stowarzyszenia oczekuje nas Solaufein. Okazuje się, iż jako grupa nowych wojowników zostaliśmy oddani pod jego dowództwo - jak widać, nasz kamuflaż jest lepszy niż przypuszczaliśmy. Po krótkiej rozmowie (przy pytaniu o imię warto odpowiedzieć, że nie jest ono ważne i może nazywać nas, jak mu się tylko podoba - w ten sposób zyskamy jego sympatię) zostaniemy odesłani po rozkazy dotyczące naszego pierwszego zadania. Podążamy w pobliże wejścia do miasta - na jednej z platform położonych z prawej strony oczekuj e nas nasz dowódca w asyście wysłanniczki Matrony Matki (po drodze, na południe od tawerny, możecie natknąć się na rozmowę wysłanników Mind Flayerów z Drowami). Dowiemy się, że porwana została jedna z kapłanek. Solaufein zapyta nas, czy domyślamy się, czyja to robota - odpowiedź: "Illithidy" (musimy posiadać inteligencję powyżej 15) sprawi, iż nasz dowódca polubi nas bardziej. Rozkazy są proste - mamy odbić zakładniczkę, nim Illithidy dotrą z nią do swojej warowni. Chwilowo opuszczamy miasto Ust Natha.

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow