Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Baldurs Gate 2

Wracamy do Rose z trzema przedmiotami. Wskaże ona na Oak Bark, który wykorzystywany jest do produkcji skórzanych przedmiotów. Tak więc znowu prowadzi to do garbarza. Hm, kto lepiej zna się na obdzieraniu ludzi ze skóry, jak nie zawodowiec! Chyba zebraliśmy dostateczną liczbę dowodów - wracamy do porucznika Aegisfielda i informujemy go o przebiegu naszego śledztwa. Natychmiast wyruszy to sprawdzić. Proponuję również udać się do sklepu garbarza (w centrum mapy), Aegis może potrzebować pomocy. Gdy wejdziemy do środka, garbarz Rejied sprawiał będzie wrażenie człowieka dość zapracowanego. Co ciekawe, Aegisfielda nie ma w sali, tak więc sami spróbujemy dokończyć śledztwo. Przedstawiamy Rejiedowi wszystkie dowody, które obciążają jego osobę. To wystarczy - garbarz nie wytrzyma napięcia i ujawni swoją prawdziwą naturę! Niestety, natychmiast ucieknie na niższy poziom swojej pracowni - naturalnie podążamy tuż za nim. Za wykrycie sprawcy otrzymamy 23 250 punktów doświadczenia.

Aerie awansuje na kolejny poziom i będzie mogła zapamiętać po jednym zaklęciu pierwszego, drugiego i szóstego poziomu (proponuję wskrzeszenie). Sala naszpikowana jest pułapkami, proponuję więc na chwilę przerwać pościg. Trzy z nich znajdują się na podłodze, prócz tego jedna zabezpiecza łóżko (w środku znajdziemy trochę klejnotów i złota) i szafkę (list do Rejida wyjaśniający nieco motywy jego zbrodnii). Na drugim łóżku odkryjemy kurtkę wykonaną z ludzkiej skóry! Okrutne! Korganowi w niej całkiem do twarzy ;-). Na koniec przeszukajcie pojemnik znajdujący się przy schodach; kryje on zmasakrowane zwłoki porucznika Aegisfielda! Opuszczamy to straszne miejsce i schodzimy na niższy poziom. Napotkamy wrogiego maga Vellina. Czeka nas kolejna potyczka. Vellin ma do pomocy dwa ghasty i zabójcę - drugi morderca pojawi się natychmiast, gdy mag się teleportuje. Nic nie możemy na to poradzić - wychodzi na to, że mordercy uciekli ;-(. Po wyeliminowaniu nieprzyjaciół (mogą być problemy z niewidzialnymi zabójcami, użyjcie zaklęcia rozproszenie magii) przeszukujemy skrzynię ustawioną w centrum sali (pułapka) - zawiera ona doskonały łuk. Wychodzimy i udajemy się do dzielnicy rządowej złożyć doniesienie o przestępstwie.


Government District

Zatrzyma nas grupa żołnierzy. Na szczęście nie oznacza to problemów - wzięli nas oni za złodziei gildii cienia, którzy prowadzą wojnę o wpływy na ulicach miasta. Idziemy na południe do budynku rady. Przed wejściem spotkamy Madeena, który wyjawi nam, iż jego pan - Tolgerias - ma do nas pilną sprawę. Znajdziemy go w środku. Poprosi nas o wykonanie pewnego zadania, jednakże nie zdradzi, co jest jego celem, dopóki się nie zgodzimy! Heh, co nam szkodzi? Mamy doprowadzić przed oblicze sprawiedliwości (ta, akurat!) Valgara, który podejrzany jest o zabójstwo kilku czarodziei.

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow