Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Baldurs Gate 2

City Gates

Zgodnie z przypuszczeniami, Lorda Argrima napotkamy w pobliskiej tawernie (na pierwszym piętrze). Pokonanie czterech jego ochroniarzy nie będzie stanowić większego problemu (przed walką na wszelki wypadek przywołajcie do pomocy potwory). Na Argrimie używamy znaku runicznego, który otrzymaliśmy od Teosa, i już pan "nie lubię magii" więcej nie będzie nam przeszkadzał (możecie go również zabić, jednak będzie to mniej efektywne). Minsc awansuje na następny poziom, dzięki czemu będzie mógł zapamiętać kolejne zaklęcie pierwszego poziomu. Na koniec przeszukujemy zwłoki i wracamy zameldować o wykonaniu zadania.

Slums

Oczywiście podążamy do Kuli Sfer i zagadujemy Teosa. W nagrodę otrzymamy 7500 punktów doświadczenia i zgodnie z obietnicą Kula staje się naszą własnością. Dodatkowo otrzymamy nowe wieści na temat Imoen, według maga znajduje się ona w warowni Spellhold. Jak widać, Złodzieje Cienia się nie mylili, dobrze że czeka już na nas statek, którym będziemy mogli tam dotrzeć. Na koniec pojawi się nasz były uczeń - Morul (pod warunkiem że w ostatnim zadaniu nie zgładziliście Lorda Argrima), który w zamian za udostępnienie laboratorium obieca, że co tydzień będzie sporządzać dla nas magiczne eliksiry - oczywiście przyjmujemy go z otwartymi ramionami (kto w dzisiejszych czasach odrzuca bezpłatną siłę roboczą? ;-). Dokładnie co tydzień warto pojawiać się w Kuli Sfer i odbierać mikstury - za każdym razem dostaniemy ich 5 (cztery różne zestawy dobierane losowo). Opuszczamy Kulę i wyruszamy na ostatnią większą przygodę - przed dłuższym opuszczeniem miasta Athkatla - do kupieckiej osady zwanej Trademeet.

Trademeet

Zadanie to zlecił nam dość dawno temu (na początku gry) osobnik o imieniu Flydian, którego napotkaliśmy w pobliżu Bramy Miasta. Przypomnę, iż chciał on znaleźć poszukiwaczy przygód, którzy wyjaśnią, dlaczego Trademeet atakowane jest przez hordy dzikich zwierząt. I właśnie teraz bohaterowie przybyli z odsieczą! Już na "dzień dobry" czeka nas potyczka z grupą zwierząt - nie będzie żadnego problemu z ich wyeliminowaniem, tym bardziej że milicja miejska udzieli nam pomocy. Zgodnie z radą kapitana milicji proponuję natychmiast udać się do burmistrza (dom na zachodzie, zaznaczony na mapie), który prawdopodobnie jest najlepiej zorientowaną w sytuacji osobą.

Logana Copritha odnajdziemy w pierwszej sali z prawej strony, zgodnie z oczekiwaniami opowie nam o problemach, które nękają miasto. Mieszkańcy podejrzewają druidów, których siedziba znajduje się w pobliżu. Jednego z nich, którego napotkano w pobliżu murów miejskich, próbowano ukamienować (!) i teraz przebywa w jednej z cel. Chyba powinniśmy go odwiedzić i zadać mu kilka istotnych pytań - schodzimy (schodami znajdującymi się na zachodzie) do piwniczki. Cernda znajdziemy w jednej z cel - zgodnie z podejrzeniami Logana nie ma on nic wspólnego z napaścią zwierząt na miasto. Co więcej, zechce przyłączyć się do naszej drużynie, byśmy wspólnie mogli rozwiązać zagadkę. Proponuję odmówić, mamy już jednego druida w drużynie. Rozczarowany Cernd zaproponuje spotkanie w pobliskim Gaju Druidów, którego położenie właśnie poznaliśmy. Opuszczamy dom burmistrza (przed wyjściem możecie przeszukać szafki - trochę złota i leczących eliksirów) i udajemy się lokacji wskazanej przez Cernda.

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow