Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Baldurs Gate 2

Natychmiast rozpocznie się starcie i prawdopodobnie nie mielibyśmy większych szans (Bodhi nie da się zranić), gdyby nie fakt, iż nasza główna postać (czarnoksiężnik) przemieni się w potwora! Wampiry natychmiast uciekną (by wygrać potyczkę bez obrażeń, proponuję zacząć ją od wprowadzenia do sali naszej głównej postaci, a resztę drużyny trzymać w bezpiecznej odległości) i po chwili nasz czarnoksiężnik powróci do normalnej postaci (uwaga - gdy jest on potworem, nie mamy pełnej kontroli nad jego poczynaniami - można przez przypadek zranić któregoś z kompanów). Po rozmowie z Imoen dowiemy się, że przybraliśmy postać posłańca Bhaala i oznacza to, iż mówiąc najprościej sami stajemy się diabłem! To jeszcze nie koniec tego wątku, jednakże w tej chwili mamy na głowie inne problemy - pora wydostać się z labiryntu. W jaskini z lewej strony musimy ubić kilka minotaurów wspieranych przez Gautha, a w jeziorku odnajdziemy 4x Mithril Tokens, trochę złota i zwój z czarem Chain Lightning.

Wracamy do komnaty ze statuą przedstawiającą minotaura i odbijamy na południe. Kolejne 4 byczki do ubicia, a z misy zabieramy ostatnie już dwa Mithril Tokens, strzały kwasowe, zaklęcie Limited Wish (uwaga - wiąże się z nim dodatkowe zadanie, które będziemy mogli wykonać po powrocie do miasta Athkatla, koniecznie je zachowajcie) i drugi róg minotaura. Wracamy do poprzedniej komnaty i umieszczamy brakujące rogi w posągu - dzięki temu otworzą się drzwi, a każda z naszych postaci otrzyma 29 500 punktów doświadczenia. Edwin awansuje na kolejny poziom, dzięki czemu będzie mógł zapamiętać 2 zaklęcia siódmego poziomu (+2 dzięki pierścieniowi, który zdobyliśmy od liszego Lavoka po wykonaniu zadania związanego z Kulą Sfer) - proponuję Mordenkainen's Sword, Power Word: Stun, Spell Sequencer i Prismatic Spray. Na następny poziom awansuje również Minsc, dzięki czemu zyska możliwość nauczenia się jednego zaklęcia trzeciego poziomu. Przed opuszczeniem labiryntu proponuję jeszcze powrócić do maszyny położonej w jego północno-wschodniej części i wymienić pozostałe Mithril Tokens na Boots of the North.

Wychodzimy. Znajdujemy się w małej sali - z pobliskich wzniesień strzelają do nas łucznicy (6 sztuk, koboldy i gobliny) - ich wyeliminowanie zajmie dosłownie minutkę. Gdy to uczynimy, pojawi się egzaminująca zjawa (kurczę, pomału mam dość tych sprawdzianów). Zostaniemy poproszeni o przystąpienie do ostatecznego testu - prawdę mówiąc, to nie mamy żadnego wyboru. Dobre odpowiedzi ułatwią nam "życie", przenosząc nas do komnat wypełnionych słabszymi przeciwnikami, podczas gdy po udzieleniu nieprawidłowych wrogowie mogą być naprawdę potężni. Pora zaczynać - zgadzamy się na test i natychmiast zostajemy przeniesieni do jaskini z Spore Colony (wyskoczą z niej 2 czerwone myconidy). Po ich ubiciu zjawa zada nam kolejne pytanie - prawidłowa odpowiedź brzmi "Splinter" (rozdwajanie?) i pozwala na teleportowanie nas do kolejnej sali. Na stole odnajdziemy Cloak of Reflection (płaszcz, który odbija błyskawice wprost do źródła), a siedzący dookoła ludzie zadadzą nam kolejne zagadki. Poprawne odpowiedzi brzmią: nic, (Nothing), rzeka (River), strach (Fear), pamięć (Memory).

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow