Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Baldurs Gate 2

Odbijamy na wschód w kierunku zaplecza - znajdują się tam ukryte drzwi, do których klucz dostaliśmy do Gaelana. Oczywiście wchodzimy. Znajdujemy się w kwaterze głównej Złodziei Cienia. Korytarz na zachód prowadzi do bezpośredniego wyjścia do Dzielnicy Portowej, a udając się na południe trafimy do więzienia i sali tortur. Nas jednak szczególnie interesuje to, co znajduje się na wschodzie - otwieramy zamaskowane drzwi i podążamy przed siebie niezwykle długim korytarzem. Na jego końcu znajduje się bogato wystrojona sala mieszkalna, w której przebywa szukany przez nas człowiek - Aran Linvail. Po standardowych wyjaśnieniach dotyczących wojny pomiędzy gildiami otrzymamy od niego pierwsze zadanie do wykonania - mamy pomóc Mook w pilnowaniu jednego ze statków. Dodatkowo za nasz pieniężny wkład (15 000 sztuk złota, które zapłaciliśmy Gaelanowi) otrzymamy dwa wspaniałe magiczne przedmioty: Ring of Protection +2 i Amulet of Power (+5% odporności na magię, szybsze rzucanie zaklęć, ochrona przed wysysaniem poziomów i wyciszeniem).

Czekamy do zmroku i udajemy się na ulicę. Udając się na południe natkniemy się na Mook w pobliżu przystani statków (miejsce praktycznie zaznaczone na mapie). Poinformuje nas ona o podejrzanym osobniku kręcącym się w pobliżu. Nie minie większa chwila i sami go ujrzymy - Mook bez oglądania się na nas natychmiast rozpocznie z nim rozmowę. Była to najgłupsza decyzja w jej życiu, które właśnie dobiegło końca. Oczywiście nie pozostaniemy bierni, tylko pomścimy jej śmierć. Atakujemy wampira, nie jest on zbyt trudnym przeciwnikiem, jednakże nie uda się nam go w pełni zgładzić - ucieknie jako mgła. Wracamy zameldować o wszystkim Aranowi - to dopiero początek naszych zmagań z wampirami. Każdy z naszych bohaterów zdobędzie 28 500 punktów doświadczenia i otrzymamy nowe zadanie do wykonania - szpiedzy donieśli, że dwóch członków Gildii Złodziei Cienia zamierza przejść na stronę konkurencji. Jeśli odpowiednio się postaramy, uda się nam namierzyć ich osobę kontaktową i wyciągnąć od niej, gdzie znajduje się główna siedziba wampirów. No to w drogę - udajemy się do Dzielnicy Mostów.

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow