Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Baldurs Gate 2

Slumsy

Wykonaliśmy już prawie wszystkie dodatkowe zadanie (kilka najtrudniejszych pozostawiłem na koniec, gdy nasza drużyna będzie nieco silniejsza), najwyższa pora udać się do domu Gaelana Bayle'a (na północnym wschodzie, zaznaczony na mapie) i zapłacić mu za obiecaną pomoc. Stajemy się o 15 000 złota biedniejsi i zostajemy skierowani do prawdziwego przywódcy Gildii Złodziei Cienia - Arana Linvaila. W tym miejscu zaczyna się rozdział 3, a z krótkiego filmiku możemy dowiedzieć się, że John Irenicus uciekł z więzienia zabierając za sobą Imoen. Pięknie, kurczę, pięknie!

Slumsy

Korzystając z wizyty w slumsach, proponuję udać się do Kuli Sfer i sprawdzić, czy naszym adeptom udało się już wykonać zleconą pracę - jeśli wszystko poszło dobrze, otrzymamy przetłumaczone zaklęcie. Nasi uczniowie zechcą podjąć się ostatniej pracy i stworzyć potężny magiczny artefakt. Do wyboru mamy: Robe of the Apprenti (koszt 250, czas oczekiwania 4 dni), Ring of Wizardry (pozawala zapamiętać dodatkowe zaklęcie, koszt 3000, 4 dni), Staff of Power (superprzedmiot znacznie zwiększający możliwości maga, wart każdych pieniędzy). Możemy skorzystać również z czwartej możliwości i nic nie wybrać - to jedyny sposób, by utrzymać przy życiu naszych adeptów (np. zlecenie pracy nad laską mocy uśmierci każdego z nich!). I właśnie z tej ostatniej możliwości proponuję skorzystać - tracimy wszak szansę na znakomity przedmiot, zyskamy jednak inne bonusy. Następnego dnia (dokładnie po 24h) po zakończeniu praktyk przez naszych adeptów w Kuli pojawi się Teos w ich asyście. Podziękuje nam za wzorowo przeprowadzone szkolenie i zaprosi na ceremonię przyznawania stopni akademickim naszym uczniom. Jako nagrodę zdobędziemy 50 000 punktów doświadczenia. Opuszczamy Kulę i podążamy do Dzielnicy Portowej, aby przekonać się, kim naprawdę jest prawdziwy przywódca Gildii Złodziei Cienia.

Dock District

Wcześniej proponuję udać się do znajdującego na południu (zaznaczony na mapie) domu kowala Cromwella (wejście z prawej strony). Jest on geniuszem w swoim fachu i potrafi stworzyć niespotykanej siły artefakty, pod warunkiem że dostarczymy mu odpowiednich składników. Jeśli posiadacie łuski Smoka Cienia (którego ubiliśmy w ruinach świątyni w Ummar Hills), to za 5000 sztuk złota Cromwell stworzy z nich Shadow Dragon Leather (50% odporności na kwas, klasa zbroi 1). Z łusek Czerwonego Smoka kowal stworzy Red Dragon Plate (koszt 5000, ochrona przed ogniem, klasa zbroi -1). Natomiast jeśli jesteście w posiadaniu korpusu bestii Ankheg (można było napotkać je w Windspear Hills), to Cromwell będzie w stanie przerobić ją na zbroję płytową (klasa pancerza 1), jednakże cena (5000) jest moim zdaniem zbyt przesadzona. Po udanych zakupach udajemy się do Gildii Złodziei Cienia (na północny zachód).

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow