Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Baldurs Gate 2

Czeka nas mała batalia ze sporą grupą maphitów pod dowództwem Rakshasy (uwaga, bo prawdopodobnie rzuci on zaklęcie zabójczej chmury - natychmiast należy się wycofać), a w ścianie natrafimy na dziwny portal. Właśnie do jego uruchomienia potrzebną będą klejnoty, które zebraliśmy do tej pory (Opal Stone, Saphire Stone i Ruby Stone). Za pierwszym razem, gdy go uruchomimy, pojawi się Greater Wolfwere, którego oczywiście należy ubić (pamiętajcie, że bydlak niezwykle szybko regeneruje rany, tak więc albo atakujemy całą grupą, albo używamy zaklęcia Desintegrate). Po drugim uruchomieniu pojawi się demon - kolejna trudna potyczka. I wreszcie po trzecim uruchomieniu teleportuje się dżin z naszą nagrodą - Doomplate +3 (zbroja płytowa o klasie pancerza 0). Wracamy na korytarz i udajemy się do komnaty na wschodzie. Jest to druga sala sprawdzająca jasność naszego umysłu - do rozwiązania mamy 12 zagadek. Wkładając rękę w usta kamiennej twarzy wyrzeźbionej na ścianie, zostaniemy teleportowani do centrum komnaty, gdzie zadane zostanie nam pytanie - niepoprawna odpowiedź karana jest uderzeniem ognia (czyli tak, jak to robiliśmy poprzednio, wystarczy rzucić na jednego z naszych bohaterów zaklęcie ochrony przed ogniem, i już po problemie ;-). Sześć twarzy wyrzeźbionych jest na północnej ścianie i sześć na ścianie w centrum sali. Zaczynamy od lewej strony twarzy wyrzeźbionych na północnej ścianie (zagadka zaczyna się od słów: "Lżejszy niż" - Lighter than) i później również od lewej strony twarzy wyrzeźbionych w centrum sali (słowa: "Oni postępują" - They follow). Kolejno odpowiedzi brzmią: Lód (Ice), Ogień (Fire), Trumna (A Coffin), Świeca (A Candle), Ciemności (Darkness), Gwiazdy (Stars), Cienie (Shadows), Gąbka (A Sponge), Oddech (Breath), Ryba (Fish), Sekret (A Secret) i Dziura (A Hole). Za poprawne rozwiązanie dostaniemy Ring of Regeneration (pierścień regenerujący 1 punkt życia w ciągu 6 sekund), a każdy z naszych bohaterów zdobędzie 5000 punktów doświadczenia.

Wracamy do głównej sali, udajemy się schodami na północny wschód, odbijamy na południe i przechodzimy do dalszej części labiryntu (idąc na wschód i odbijając na południe będzie o wiele szybciej, jednak po drodze należy ubić grupę Yuan-ti, a także rozbroić pułapkę). Wchodzimy do sali z misterną księgą ułożoną na piedestale. Jeśli spróbujecie przewrócić stronę, natychmiast pojawi się przeciwnik, początkowo będzie to jedynie kobold. Po każdorazowym przewróceniu kartki księgi pojawiać się będzie przeciwnik - kolejno będą to Sword Spider, Umber Hulk, Mind Flayer i na koniec Beholder. Czeka nas kilka potyczek - największe problemy mogą być z Mind Flayerem - koniecznie zapiszcie wcześniej stan gry, bez strat własnych może się nie obyć. Magów rozstawcie w korytarzach z dala od centrum sali, gdzie pojawiać będą się wrogowie - to pozwoli im na bezpieczne rzucanie zaklęć. Po ubiciu ostatniego z nieprzyjaciół - Beholdera otrzymamy nagrodę - Ring of Free Action (jego posiadacz odporny jest na wszelkie zaklęcia zwalniające i - niestety - przyspieszające również), a także zwoje z czarami Simulacrum i Summon Fiend. Z lewej strony znajduje się fałszywa ściana - przechodzimy do pobliskiej groty. Na "dzień dobry" ubić musimy grupę koboldów i impów - zero problemów. Udając się na południe, wjedziemy do kolejnej groty z olbrzymim kryształem w centrum. Tu koboldów jest jeszcze więcej, jednak znowu stopień trudności praktycznie zerowy.

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow