Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Baldurs Gate 2

Druid Grove

Podążamy do domu, który znajduje się w północno-wschodnim narożniku mapy i który mijaliśmy po drodze do świątyni druidów. W środku napotkamy przeciętną kobietę Adrathe, która natychmiast zrozumie, iż została rozpoznana i przemieni się w Ihtafeer. Do pomocy przywoła jeszcze dwoje Rakshas i rozpocznie się walka. Nie powinno być większych problemów - jej zgładzenie jest warte 15 000 punktów doświadczenia, a przy zwłokach odnajdziemy głowę (potrzebna jako dowód wykonania zadania), Periapt of Proof Against Poison (amulet - chroni przed truciznami i pozwala raz dziennie leczyć zatrucia) i Cleric's Staff +3. W skrzyni natrafimy na sporą ilość niezłej jakości amunicji. Wychodzimy. Przed powrotem do Trademeet proponuję odbić nieco na wschód i sprawdzić, co znajduje się w pobliskiej wieży. Przed wejściem musimy ubić kilka trolli, jednakże w środku natrafimy na bezcenny skarb - krowę! Jeśli to wam nie wystarczy, proponuję zajrzeć do jednej z paczek - w środku znajduje się pergamin z zaklęciem Protection from Normal Missles i cudowny miecz Belm +2 (Sejmitar, superszybki, współczynnik 0!, dodatkowy atak na rundę). Wracamy do miasta.

Trademeet

Udajemy się do namiotu geniuszy i odbieramy nagrodę - 10 000 punktów doświadczenia i Scimitar +2: Rashad's Talon (o wiele gorszy od tego, który znaleźliśmy przed chwilą). Dżiny spakują swoje manatki i od tej pory handel w mieście może przebiegać bez żadnych problemów! Po opuszczaniu namiotu podejdzie do nas Jenia, matka Tirisa. Młodzieniec jest podobno niezwykle wystraszony i nie chce opuścić domu - wpadniemy złożyć mu wizytę i dowiedzieć się, czego biedak się boi - jednakże to dopiero za chwilę - pora wpaść do domu burmistrza i odebrać nagrodę za uwolnienie miasta spod kurateli geniuszy. Najpierw porozmawiamy z guildmistriss Busya i otrzymamy od niej 7500 sztuk złota, Small Shield +2: Harmony (chroni przed oczarowaniem, pomieszaniem zmysłów, dominacją i wstrzymaniem, klasa pancerza +3), kamienie szlachetne i klejnoty. Natomiast burmistrz Logan Coprith ofiaruje nam 10 750 sztuk złota, każda z postaci zdobędzie 25 250 punktów doświadczenia, reputacja drużyny wzrośnie o +1 i oficjalnie zostaniemy ogłoszeni BOHATERAMI MIASTA TRADEMEET! Po uroczystości podejdą do nas przedstawiciele najbardziej wpływowych rodzin w mieście - Alibakkarów i Lurraxolów, zapraszając do swoich domostw.

Opuszczamy dom burmistrza i zgodnie z obietnica złożoną Jenie idziemy sprawdzić, co tak wystraszyło jej syna Tirisa (budynek na północy, zaznaczony na mapie. Po drodze rzućcie okiem na fontannę, na której znajdują się nasze pomniki!). Opowie nam on, jak wraz z ukochaną zostali porwani przez dwóch pozbawionych skór osobników! Tirisowi udało się uciec, jednak Raissa wciąż pozostaje w rękach oprawców. Co ciekawe, jeden z nich nazywa się Rejiek! Pamiętacie garbarza z miasta Athkatla, z Dzielnicy Mostów, który mordował ludzi i szył sobie z ich skóry ubranko? (Zagadka kryminalna, którą udało się nam rozwiązać już dość dawno temu.) To ten sam łobuz! Wtedy nam umknął, mam nadzieję, że teraz nie będzie miał już tak dużego szczęścia. Oczywiście obiecujemy pomóc Tirisowi (wszak status bohaterów w pełni nas do tego zobowiązuje :-) i zgodnie z jego wskazówkami udajemy się na południe w pobliże wschodniej bramy miasta. Napotkamy tam łowcę Darsidiana Moora - poszukuje on osobnika pozbawionego skóry, czyli idealnie pasującego do rysopisu podanego nam przez Tirisa. Obiecujemy wspomóc go w jego polowaniu i spotkać się w pobliżu straganu z pomarańczowym dachem, który znajduję się na zachodzie (na północ od drugiej bramy miasta). Gdy tylko tam dotrzemy, zobaczymy Raissa i Darsidiana, który oświadczy, że śmiertelnie ranił Rejieka i teraz pozostaje nam go tylko dobić. I rzeczywiście - garbarz leży na ziemi, jednakże z wrodzonej czujności proponuję przed zadaniem ostatecznego ciosu najpierw z nim porozmawiać.

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow