Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Baldurs Gate 2

Natychmiast pojawi się Chalinthra pragnąca pomścić Lasonara - oczywiście przyjmujemy wyzwanie. Ta potyczka będzie nieco trudniejsza, albowiem Chalinthra jest kapłanką dysponującą sporym zasobem zaklęć (szczególnie denerwująca jest regeneracja ran i niewidzialność) - uzbroicie się w cierpliwość, a naszego bohatera, którego poślecie na arenę, zaopatrzcie w mikstury leczące rany (tak na wszelki wypadek). Za zabicie kapłanki otrzymamy 12 000 punktów doświadczenia, a po rozmowie z Sondalem możemy przyjąć kolejne wyzwanie - tym razem musimy się zmierzyć z magiem. Na arenę posyłamy Edwina (dodatkowo wyposażcie go w Cloak of Mirroring) i zamiast ciskać ofensywne zaklęcia, zaczynamy od przywołania potworów do pomocy (najlepiej Nishru lub miecz Merdenkaina). Ma to ten zdecydowany plus, iż nasze "posiłki" po wygranej potyczce pozostaną na arenie i pomogą nam w kolejnych walkach. Za wyeliminowanie maga otrzymamy jedynie 6000 punktów doświadczenia. Drugi z magów, z którym będziemy mogli się zmierzyć, wart jest 8000, i wreszcie ostatnie wyzwanie - supersilny czarodziej warty 11 000. Na sali nie ma już więcej żadnego "samobójcy" ośmielającego się rzucić nam wyzwanie - w glorii i chwale bohaterów możemy opuścić gospodę (przed wyjściem możecie udać się na spoczynek - karczmarz znajduje się w północno-wschodniej części).

Podążamy na południowy wschód, gdzie na znajomej platformie oczekuje nas Solaufein i Phaere. Prawdopodobnie zaczepi was jeden z duergarów nalegając, byśmy porozmawiali z olbrzymią rybą (!) znajdującą się w pojemniku tuż po lewej stronie. Aboleth (bo tak się nasza rybeczka nazywa) odkrył nasze oszustwo - wie, że nie jesteśmy Elfami Ciemności! Bydle zacznie nas szantażować - albo wykonamy dla niego pracę, albo za chwilę o naszej tajemnicy będzie wiedziało całe miasto. Mamy dostarczyć mu mózg (brzmi pysznie :-) Qilue'a. Zadanie dość proste - jego mieszkanie zaznaczone jest na mapie, wystarczy wejść do środka i zabić wszystkich (w tym pięciu członków obstawy, głównie magów), zabrać mózg (przy zwłokach znajdziemy również Boneblade Dagger +4) i dostarczyć go Abolethowi (10 000 punktów doświadczenia). Istnieje jednak o wiele lepszy (szybszy) sposób na pozbycie się nikczemnego szantażysty - olewamy łobuza! Wyjaśniamy mu, iż jeśli ujawni naszą prawdziwą tożsamość, to my opowiemy wszystkim o jego spisku i w ten sposób wszyscy umrzemy. Aboleth obieca zachować milczenie, a nasza ekipa uzyska 12 000 punktów doświadczenia! Najwyższa pora porozmawiać z Phaere. Otrzymamy od niej kolejne zadanie - ubić obserwatora podejrzanego o przemycanie adamantu. No to w drogę - naszą ofiarę odnajdziemy na dużym placu położonym w południowo-wschodniej części miasta - wystarczy porozmawiać z Phaere i już za chwilkę pojawi się sam Beholder. Ubicie dziada jest oczywiście jedynie formalnością, a nasza ekipa uzyska 14 000 punktów doświadczenia plus 20 000 za wykonanie zadania. Phaere zaproponuje nam kolejne spotkanie - podążamy do tawerny. Tym razem nasze zadanie brzmi banalnie prosto - mamy zlikwidować patrol gnomów. Solaufein wścieknie się, iż wysyłają nas w tak banalnym i nikomu niepotrzebnym celu - jednak rozkaz to rozkaz. Opuszczamy miasto.

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow