Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Baldurs Gate 2

Tu czeka na nas sam gospodarz Rayic Gethras. Walka z nim należeć będzie do jednej z najtrudniejszych, jakie stoczyliśmy do tej pory. mag natychmiast rzuci na siebie kilka zaklęć ochronnych i przejdzie do ataku. Niezbędne są czary Breach (wyłom) lub Pierce magic, pozwalające rozproszyć zaklęcia ochronne naszego przeciwnika. Wcześniej należy użyć zaklęcia wykrywającego niewidzialność (np. Dispel magic). Po takich zabiegach Rayic stanie się praktycznie bezbronny. Jeśli nie posiadacie wymienionych przeze mnie zaklęć, to możecie spróbować dwóch innych - Summon Djini albo Summon Nishru. Sprzymierzeńcy, którzy przybędą na nasze wezwanie, powinni dość szybko poradzić sobie z magiem. Ostatnie rozwiązanie polega na tym, by usłuchać groźby czarownika nakazującej nam opuścić budynek. Zgadzamy się, lecz tylko pozornie, bo zamiast wyjść cichaczem, atakujemy maga. Nim zdąży rzucić na siebie wszystkie zaklęcia ochronne, powinien odnieść trochę obrażeń. Później rozpraszamy nasza ekipę, leczymy rany i czekamy, aż pozostałe zaklęcia ochronne przestaną działać. Na koniec zabijamy bezbronnego już maga. Niestety, walka prowadzona w ten sposób trwa dość długo i bez znacznych strat się nie obędzie, dlatego skorzystajcie z niego jedynie w ostateczności.

Za ubicie Rayica Gethrasa otrzymamy 9000 punktów doświadczenia, a przy zwłokach znajdziemy Bracers (klasa pancerza 7) i Staff +2. W centrum sali (pułapka) natrafimy na magiczną różdżkę, w stole (pułapka) na zaklęcie Mislead. Wracamy do Gildii Mae'Vara, aby poinformować Edwina o wykonaniu zadania. Zdobędziemy dzięki temu kolejne 20 000 punktów doświadczenia i otrzymamy nową pracę - odebrać dokumenty, które posiada osobnik o imieniu Marcus. Powinniśmy natrafić na niego w pobliskiej tawernie. Wychodzimy na ulicę i idziemy do gospody, która znajduje się w centrum mapy. Wchodzimy do środka i schodzimy na niższy poziom, gdzie znajduje się bar. Jak tylko się pojawimy, poderwie się baron Ployer - osobnik osobiście nam nie znany. Ma on pretensje do Jaheiry, gdyż wraz z innymi harfiarzami doprowadziła go do bankructwa. Teraz ma sposobność, by się zemścić - za chwilkę przybędzie grupa magów, którzy rzucą na naszą druidkę klątwę, a następnie całe towarzystwo się teleportuje.

Sprawa jest niezwykle poważna - klątwa zabije Jaheirę w ciągu dwóch tygodni, dlatego proponuję odłożyć inne zadania i natychmiast zająć się odnalezieniem odtrutki. Druidka ma trzy pomysły: przeszukanie domu Ployera, który znajduje się gdzieś w slumsach, porozmawianie z barmanem w gospodzie "Pod miedzianym diademem" lub udanie się do budynku rady w Dzielnicy Rządowej. Najpierw skorzystamy z tej trzeciej możliwości. Przed wyjściem dokończcie zadanie, z którym tu przybyliśmy - porozmawiajcie z Marcusem. Możemy odkupić od niego dokumenty za 250 sztuk złota, okraść go lub po prostu zastraszyć. Ta ostatnia możliwość podoba mi się najbardziej. Opuszczamy tawernę i wyruszamy, by odszukać antidotum na klątwę rzuconą na druidkę.

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow