Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Baldurs Gate 2

Pora powrócić do naszego zadania - wchodzimy do Gildii, a dzięki medalionowi i wyjaśnieniom, iż jesteśmy nowymi pracownikami, strażnik bez zbędnych pytań otworzy nam ukryte drzwi. Na końcu korytarza napotkamy grupę strażników - tym razem medalion już nie wystarczy - trzeba standardowo użyć naszych mieczy (ewentualnie możecie rozejrzeć się za jedną z kurtyzan, która posiada napój nasenny. Jeśli zaniesiemy go kucharce Ellie i wyjaśnimy, że chcemy ratować Claire - doleje go ona do piwa którym, poczęstuje strażników, ułatwiając nam tym samym pracę). Przy zwłokach jednego ze strażników odnajdziemy halabardę +2. Wchodzimy do komnaty położonej z prawej strony i po ubiciu kapitana straży zabieramy klucz, który znajduje się w szafie. Teraz możemy powrócić na korytarz i bez przeszkód zejść do piwnicy. W jednej z cel natrafimy na Galvenę, która wraz ze swoim magiem znęca się nad biedną Claire. Oczywiście nie będziemy się biernie przyglądać i wkraczamy do akcji - w pierwszej kolejności eliminujemy Vadeka (8000, wystarczy szybko rzucić czar Breach i już praktycznie po problemie) i na koniec samą Galvenę (4000). Przy zwłokach odnajdziemy laskę +2, Flail +2 i skórzaną zbroję +3. Teraz spokojnie możemy porozmawiać z Claire - podziękuje nam za uwolnienie i nasza ekipa zyska 10 000 punktów doświadczenia.

Niestety, nie wie ona, jak dostać się do twierdzy Spellhold, jednak zna odpowiednie osoby - zostaniemy automatycznie przeniesieni do portu i przedstawieni kapitanowi Golinowi. On również podziękuje nam za uwolnienie Claire (kolejne 2000 punktów doświadczenia i nawet 22 sztuki złota!) i wyjawi, że do twierdzy można dostać się tylko na dwa sposoby - albo będąc zakapturzonym magiem, albo szalonym (a raczej, hm - niepełnosprawnym umysłowo). Spróbujmy pierwszego sposobu. W okolicy mieszka tylko jeden zakapturzony mag - Perth, jego dom znajduje się na północy w wyższych rejonach miasta - chyba pora złożyć mu wizytę. Czarodziej najwyraźniej opętany jest przez samego Irenicusa (niezwykle zastanawiająca jest zachowanie Yoshimo, coś mi tu zaczyna pomału nie pasować) i bez walki się nie obędzie. Za jego ubicie zdobędziemy 20 000 punktów doświadczenia (dość dużo jak na takiego cherlaczka), a przy zwłokach odnajdziemy Wardstone of Ascylum (pozwalający wejść do Spellhold) i Book of Infinite Spells (nazwa ciekawsza niż sam przedmiot). Przed wyjściem warto rozejrzeć się po chacie - w skrzyni (pułapka) znajduje się trochę złotych monet, w skrzynce przy wejściu 4 eliksiry leczące, a na stole - czarna perła. Teoretycznie możemy udać się już do twierdzy Spellhold (na północny wschód, następnie schodami na górę), jednak próbujcie skorzystać z drugiego sposobu, czyli udawania szaleńca - w tym celu podążamy na zachód, do domu władcy piratów. Strażnikowi mówimy, iż przysłał nas kapitan Golin - to pozwoli bezpiecznie wejść do środka. Teraz pozostaje nam jedynie przekonać naszego rozmówcę, iż postradaliśmy zmysły. Po dłuższej rozmowie (cały czas trzymajcie się wersji, że jesteśmy szaleńcami) zostaniemy skierowani na leczenie. Hm, wybornie! Korzystając z tego sposobu każdy z członków naszej drużyny zdobył 38 500 punktów doświadczenia.

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow