Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Baldurs Gate 2

W skrzyni (pułapka) znajdziemy spore zasoby pocisków i Shield Amulet. W komnacie obok nie będzie już tak miło - do ubicia mamy trzech przeciwników - 2 trolle i (nowość!) Spectral Troll (o wiele silniejszy od swoich poprzedników). Proponuję rzucić na Korgana zaklęcie ochrona przed ogniem, zastawić nim drzwi (tak by trolle nie przeszły do komnaty, w której się znajdujemy) i ostrzelać trolle z dystansu (przyda się zaklęcie kula ognia - naszemu krasnoludowi nie wyrządzi żadnej krzywdy). W dwóch szafach odnajdziemy nieco złotych monet. W komnacie obok czają się jeszcze potężniejsze monstra - cztery kolosy umbrowe (Umber Hulks). Spróbujcie taktyki podobnej do tej, jaką stosowaliśmy przed chwilą - tylko tym razem drzwi blokuje Minsc (hulki powodują poplątanie zmysłów, a przed tym chroni go Lilarcor, gadający miecz). Dodatkowo rzucamy kilkakrotnie zaklęcie sieć, by unieruchomić wrogów. Teraz pozostaje nam tylko wystrzelać je z dystansu. Pamiętajcie, by szybko leczyć rany stojącego w drzwiach Minsca - inaczej zbyt długo on sobie nie pożyje. Jednakże o wiele lepszym sposobem na pozbycie się kolosów jest wykorzystanie jedzonka, które własnoręcznie ugotowaliśmy. Do tego potrzebny będzie nam Yoshimo, który, kryjąc się w cieniu lub będąc niewidzialnym, otwiera drzwi i przemyka niezauważony obok nieprzyjaciół. Odbija w pierwszy korytarz prowadzący na wschód - znajdują się tu cele. W drugiej z nich (łączy się z dziwnym tunelem) natrafimy na szkielety psów - w tym miejscu kładziemy przygotowane przez nas jedzenie. Kolosy przybiegną do sali i zajmą się konsumpcją, a nasza ekipa będzie mogła wejść do opuszczonej sali. Dodatkowo zyskamy 18 700 punktów doświadczenia (możecie to zrobić również po zabiciu kolosów - choć będzie to troszkę bez sensu, to i tak otrzymacie tyle samo punktów doświadczenia).

W sali, gdzie jeszcze do niedawna przebywały kolosy umbrowe, w skrzyniach znajdziecie kolejny arsenał pocisków i zbroję skórzaną +3 (ale zmniejszającą charyzmę właściciela o -1). Przed nami główna potyczka - w komnacie, do której prowadzą drzwi położone na wschodzie, przebywa przywódca trolli - Torgal (wraz z dwoma olbrzymimi trollami do pomocy). Potyczka będzie dość trudna - użyjcie wszystkich możliwych zaklęć i przywołajcie jak najwięcej pająków do pomocy. Nie zaszkodzi rzucić zaklęcia sieć, tak by olbrzymie trolle nie mogły się do nas przedostać. Zabicie Torgala warte jest 15 000 punktów doświadczenia. Przeszukując salę odnajdziemy zwłoki ojca Nalii, a w cokole natrafimy na nieco gemów, 2126 sztuk złota i zwój z czarem Feeblemind. Ostatecznie opuszczamy warownię. Po wyjściu Nalia wypłaci nam nagrodę za pomoc - 10 650 sztuk złota (!), a cała ekipa otrzyma 45 500 punktów doświadczenia. Zrozpaczona Nalia (nie dziwię się jej - wydać taką górę pieniędzy ;-) zechce opuścić rodzinną warownię i pozostać w naszej drużynie. Czemu nie? Już się do niej przyzwyczaiłem. Yoshimo awansuje na kolejny poziom - 15 punktów zdolności przeznaczamy na otwieranie zamków, 5 na opróżnianie kieszeni, a jeden punkt umiejętności na styl walki z wykorzystaniem miecza i tarczy (Sword and Shield Weapon Style).

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow