Trademeet
Podążamy do domu burmistrza odebrać nagrodę za rozwiązanie problemu z druidami - zgodnie z oczekiwaniami ataki zwierząt ustały. Inkasujemy 2000 sztuk złota i 18 000 punktów doświadczenia dla każdego z naszych bohaterów. Dzięki temu Jaheira awansuje na kolejny poziom i będzie mogła zapamiętać dodatkowe zaklęcia drugiego, trzeciego i czwartego poziomu. Logan Coprith poprosi nas również o rozwiązanie innego dręczącego miasto problemu - embarga nałożonego przez geniuszy, którzy osiedli w pobliżu miasta i kompletnie zmonopolizowali handel, nie pozwalając tutejszym kupcom na uczciwą pracę. Szczegółów udzieli nam przebywająca w sali obok guildmistress Busya.
Podążamy do namiotu dżinów (na południowym wschodzie, przed murami miasta), aby zobaczyć, co w tej sprawie uda się nam zrobić. Przywódca Khan Zahrea wyjaśni nam misję, z którą geniusze przybyli do Trademeet - polują oni na Rakshase Intafeer. A ponieważ zadanie jest dość trudne, wymyślili sobie, że znajdą kogoś, kto zrobi to za nich - najłatwiej było nałożyć na miasto embargo i czekać, aż któryś ze zdesperowanych mieszkańców wyruszy na poszukiwanie Rakshasy. Sprytne i zarazem bezwzględne. Mamy dwie możliwości do wyboru - albo wyciąć w pień geniuszy, ucząc ich w ten sposób, że z ludźmi nie można tak sobie bezkarnie poczynać, albo obiecać zgładzić Intafeer. Spróbujmy skorzystać z drugiego rozwiązania. Po raz drugi udajemy się do Gaju Druidów (możecie spróbować okraść przebywającego przed namiotem dżina - posiada on znakomity przedmiot - butelkę pozwalającą raz dziennie przywoływać Efreeti do pomocy!).
|