Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Neverwinter Nights 2
Highcliff

Tuż po przybyciu na miejsce przekonasz się, że i ta kraina wymaga twojej pomocy. Podróż statkiem do Neverwinter jest niemożliwa – Jaszczuroczłecy zatapiają wszystkie statki próbujące wyjść w morze. Udaj się do osady i porozmawiaj ze Starszym, obiecując mu pomoc.

Neverwinter Nights 2 025351,6
Gdy będziecie po raz pierwszy spacerowali po portowym mieście, zaczepi was grupa pijanych marynarzy. Nie unikaj bójki i spuść im srogie lanie, dzięki czemu zyskasz dodatkową sympatię Khelgara.


Przed opuszczeniem wioski warto ją dokładnie zwiedzić. Juni, Gera i Mozah zlecą ci zadania dodatkowe, które opłaca się wykonać (patrz: ramka numer 4). Po zakończeniu wycieczki udaj się na farmę Shandry.

Neverwinter Nights 2 025432,1
Podczas zwiedzania miasta warto odwiedzić dom Para. Staruszek skarży się, że został napadnięty przez złodziei. Przeszukaj dom, zabij intruzów i zrabuj wszystko, co znajdziesz. Wina i tak spadnie na złodziei.


Dzięki rozmowie z Shandrą poznasz lokalizację ruin zamku, niezwłocznie rusz w ich kierunku. Wykonaj zadania dodatkowe, a następnie wdrap się na szczyt wzgórza. Wspomóż Jaszczuroczłeka z walce z Nieumarłymi i zawrzyj z nim pakt – pomożesz odszukać jego towarzyszy w zamian za możliwość rozmowy z jego przywódcą.

Wewnątrz ruin zamku czeka cię kilkanaście potyczek z umarlakami. Zabij wszystko, co się rusza! W jednej z komnat czeka cię starcie z kolejnym Kapłanem Cienia, w innej natrafisz na towarzyszy Slaana. Wdzięczny Jaszczuroczłek dotrzyma słowa i zaprowadzi cię na rozmowę ze swoim przywódcą.

Bądź uprzejmy i honorowy. Staraj się załagodzić sytuację bez niepotrzebnego rozlewu krwi. Obiecaj, że nakłonisz Starszego do zapewniania spokoju Jaszczuroczłekom (będziesz musiał użyć siły dyplomacji), co zażegna konflikt w Highcliff i pozwoli ci popłynąć do Neverwinter.

Neverwinter Nights 2 025433,2
Przed opuszczeniem Highcliff porozmawiaj z osobami, które przyszły cię pożegnać. Każda z nich wręczy ci jakiś prezent.


Ramka numer 4 – Los Williama, rozpasane dziatki, zaległa wypłata Mozaha

Wszystkie zadania wiążą się z tym samym miejscem – ruinami zamku. Williama odnajdziesz w pobliżu rzeki na wschodzie. Użyj zdolności dyplomacji i przemów mu do rozsądku, by powrócił do żony. Nie zgódź się na jego prośbę okłamania żony, bowiem w ten sposób popełnisz czyn chaotyczny.

Dzieci Gery znajdują się na zachodzie, w kotlinie opanowanej przez wilki. Gdy zabijesz zwierzęta, bądź dla uratowanych miły, lecz stanowczo potęp ich zachowanie, dzięki czemu zyskasz kilka punktów praworządności.

Natomiast sakiewkę z wypłatą Mozaha odnajdziesz w trakcie przeszukiwania zamku. Po powrocie do osady porozmawiaj z wszystkimi zleceniodawcami. Możesz targować się w kwestii nagrody albo od niej odstąpić. Drugie rozwiązanie gwarantuje dodatkowe punkty dobra.
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow