Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Neverwinter Nights 2
Las Zmierzchu

W centrum dużej polany natrafisz na złą Driadę Lyrsę. Po krótkiej rozmowie wyjawi ci ona, że posiada proszek służący do zmiany kształtu. Staje się więc jasne, w jaki sposób mordercy z Ember upodobnili się do ciebie!

Neverwinter Nights 2 025935,1
W rozmowie z Lyrsą staraj się blefować i podawaj się za Lorna. Nie dość że zdobędziesz w ten sposób cenne informacje, to na dodatek uzyskasz sympatię maga Sanda.


Niestety Driada za darmo proszku ci nie odda – możesz albo wykonać dla niej zadanie i spacyfikować wioskę Goblinów, albo zabić driadę i zabrać jej specyfik siłą. Drugie rozwiązanie jest znacznie prostsze i szybsze.

Odbij na północ, wespnij się górską ścieżką na szczyt pobliskiego wzniesienia. Po dotarciu na miejsce natrafisz na parę sympatycznych Gnomów – Marii i Jill, utrzymujących, że są kolekcjonerami owadów. Wejdź do pobliskiej jaskini, upewniając się wcześniej, że posiadasz w plecaku choć jedną sztukę srebrnego oręża...

W głębi jaskini odnajdziesz zwłoki człowieka, kompana Calindry, Branbury'ego. Jednocześnie rozpęta się prawdziwe piekło, bowiem zostaniesz zaatakowany przez stado wilków oraz Jilla i Marii pod postacią wilkołaków! Najpierw zabij zwierzęta, a następnie użyj srebrnej broni, by zgładzić wilkołaki. Opuść jaskinię i udaj się do Ember.
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow