Sojusz z klanem Żelaznej Pięści
Upewnij się, że posiadasz w drużynie Krasnoluda Khelgara, a następnie wyrusz do siedziby klanu. Na miejscu czeka cię wybitnie chłodne powitanie, przywódca Keros każe cię wyrzucić! Na szczęście z pomocą przyjdzie Khulmar, który wyjawi sposób na zdobycie posłuchu wśród Krasnoludów – musisz zdobyć pas żelaznej pięści.
|
Będąc w siedzibie Krasnoludów, warto handlować ze sprzedawcą Revoraxem. Może ci on sprzedać kilka najlepszych w grze zbroi oraz doskonałe tarcze. Ceny za takie przedmioty są jednak niezwykle wysokie.
|
Po dotarciu w góry Ghalarorym podążaj przed siebie szlakiem prowadzącym na północ i eliminuj Ognistych Olbrzymów. Po spacyfikowaniu ich osady w centrum mapy rusz dalej szlakiem prowadzącym na północny zachód i przejdź do siedziby wodza klanu.
Teraz musisz dokonać wyboru – albo zabijesz Króla Olbrzymów, albo wypełnisz jego rozkaz i zgładzisz dla niego Smoczycę Tolapsyx. Pierwsza opcja jest znacznie prostsza, gotuj się do walki!
|
Walka będzie prostsza, jeśli skorzystasz z podstępu. Obiecaj Olbrzymom pomoc, dając sobie czas na przygotowanie się do potyczki. Ustaw drużynę w wąskim wąwozie przed wejściem do osady, dzięki czemu będziesz atakowany tylko od jednej strony.
|
Zabierz pas ze zwłok Króla Olbrzymów, okradnij skarbiec i wypuść z pobliskiej klatki pojmanego kupca. Jeśli w swojej warowni kazałeś wybudować sklep, to możesz wyzwolonego handlarza w nim osadzić. Będzie ci on oferował 2 razy lepsze cenny niż jakikolwiek inny sprzedawca w krainie.
Czas podjąć decyzję – możesz od razu wrócić do siedziby klanu albo wyruszyć do pobliskiej doliny i zmierzyć się ze Smoczycą. Starcie z Tolapsyx jest niezwykle ciężkie (wręcz nie do wygrania), jednak nagrodą będzie ponad 150 000 sztuk złota i przedmioty warte drugie tyle. Walcząc ze Smoczycą, wykorzystaj jej jedyny słaby punkt: wrażliwość na ogień.
|
Jeśli zleciłeś wybudowanie w swojej warowni kościoła Tyra, koniecznie porozmawiaj z jego kapłanem, Ivarrem. Dzięki temu po zabiciu Smoka dodatkowo znajdziesz w skrzyni najlepszy w grze miecz, jakim twoja postać może władać!
|
Po powrocie do siedziby klanu Żelaznej Pięści triumfalnie podnieś młot. Wrażenie będzie tak ogromne, że Krasnoludy bez słowa sprzeciwu obiecają pomoc w walce z Królem Cieni. Drugi sojusznik pozyskany.