Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Neverwinter Nights 2
Śledztwo w Forcie Locke

Twoim kolejnym przystankiem jest Fortu Locke. Po krótkim marszu drogą, napotkasz dziewczynę atakowaną przez członków straży. Wstaw się za nią i pokonaj napastników. Neeshka zaproponuje ci przyłączenie się do drużyny – warto z tej możliwości skorzystać.

Neverwinter Nights 2 025350,3
Neeshka jest najlepszym złodziejaszkiem w całej krainie. Potrafi wykrywać i rozbrajać pułapki, a żaden zamek nie jest dla niej problemem. Dodatkowo ma olbrzymie poczucie humoru, a jej dialogi z Khelgarem są przezabawne.


W powiększonym składzie udaj się do fortu. Porozmawiaj z Szeryfem Cormickiem, który poprosi cię o przywrócenie ładu w rejonie. Okazuje się, że dowódca garnizonu zaginął, a jego następca wyraźnie nie radzi sobie z sytuacją.

Dowódcę Vallisa znajdziesz w centrum fortu. Po krótkiej rozmowie otrzymasz nowe zadanie – odszukać jego poprzednika. Wszystkie ślady prowadzą na pobliski cmentarz. Przed wyruszeniem w drogę warto wykonać zadania dodatkowe (patrz: ramka numer 2) oraz odwiedzić pobliskich sprzedawców i kupić eliksiry leczące choroby.

Po dotarciu na cmentarz wyślij wszystkich Nieumarłych ponownie do piekła i przeszukaj groby. Jeśli chcesz, możesz również sprawdzić małą kryptę położoną na zachodzie (dużo pułapek, sporo przeciwników, niezłe łupy) lub od razu zbadać dużą kryptę znajdującą się we wschodniej części cmentarza.

Eksploruj kolejno wszystkie pobliskie komnaty, eliminując napotkanych zombiaków. Jeśli grasz paladynem, będzie to dziecinnie proste, wystarczy użyć jego wrodzonych umiejętności, by żywe trupy zamieniły się w pył.

Neverwinter Nights 2 025350,4
Podczas przeszukiwania podziemi włącz wszystkim członkom swojej drużyny ręczne sterowanie i przemieszczaj się powoli i ostrożnie. Korytarze są pełne pułapek, które trzeba samemu rozbroić.


W dużej komnacie na południu odnajdziesz dowódcę Tanna. By go uwolnić, musisz zrobić tylko jedno (lub aż jedno) – pokonać Kapłana Cienia. Walka będzie wyjątkowo zaciekła, koniecznie zapisz stan gry, a w trakcie starcia skoncentruj wszystkie swoje ataki na samym Kapłanie (obstawą zajmij się dopiero później).

Teoretycznie możesz już wracać do fortu, jednak wcześniej warto ulec prośbie Tanna i pomóc mu odszukać jego trzech towarzyszy broni. Odnajdziesz ich w komnatach znajdujących się w północnej i północno-zachodniej części krypty. Po wykonaniu zadania wróć do fortu.

To jednak jeszcze nie czas na złożenie broni. Vallis nie będzie zachwycony powrotem starego dowódcy. Nim wkroczysz do fortu, będziesz musiał pokonać jego i wspierającą go straż przyboczną.

Po powrocie do fortu porozmawiaj z szeryfem Cormickiem, który obieca ci nagrodę, gdy odwiedzisz go w Neverwinter. Tradycyjnie zrób zakupy, jeśli masz ochotę – wykonaj dodatkowe zadania (patrz: ramka numer 3), a następnie udaj się w dalszą drogę.
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow