Dolina Merdelein
Już sam początek zapowiada poważne kłopoty: Neeshka zostanie porwana. Ponieważ większość zwłok, które odnajdziesz w korytarzach, jest zabezpieczona pułapkami, najlepiej będzie ich wcale nie dotykać.
Kolejna zła wiadomość to taka, że twoja drużyna praktycznie nie może odpoczywać. Niemal każda próba odpoczynku kończy się wpadnięciem w zasadzkę, staraj się to więc robić jak najrzadziej i na wszelki wypadek zapisuj stan gry.
Rusz przed siebie i przejdź do dużej komnaty na północy. Droga do siedziby Króla Cieni jest dość skomplikowana i wiedzie przez cztery czarne portale. Pierwszy znajdziesz w sali na wschodzie, a drugi w komnacie na zachodzie.
|
Jeśli nie chcesz tracić czasu na walkę z setkami przeciwników, możesz obok nich wyłącznie przebiegać, gnając w stronę portalu.
|
Kolejny portal znajduje się na południu, nieopodal miejsca, z którego zaczynałeś. Tym razem jednak stoczysz ciężki pojedynek, bo aby wydostać się z komnaty, do której zostałeś przerzucony, musisz ubić dziesiątki Cieni oraz potężnego Nocnego Piechura.
Po przejściu przez trzeci portal również czeka cię trudna walka – tym razem przeciwnikami będą Mumie. Możesz spróbować uniknąć z nimi kontaktu i szybko przebiec do komnaty na północy. Zapisz stan gry i spróbuj wyleczyć swoje rany. Przed tobą najtrudniejsza potyczka – jednocześnie będziesz walczył z trzema Łupieżcami Cieni. Schemat ten sam co zwykle (przeczytać pergamin, zabić), jednak bardzo trudno będzie go wykonać.
|
Chcąc dać sobie czas na przeczytanie pergaminu, musisz związać każdego z Łupieżców w walce z jednym z twoich bohaterów. Doskonale w tym celu sprawdzają się również przywołane do pomocy potwory.
|