Zniszczenie Mostów
Po powrocie do warowni udaj się na naradę wojenną. Zaakceptuj plan Grobnara polegający na stworzeniu ładunków wybuchowych, do pomocy wytypuj Quarę i Khelgara, a następnie wyrusz na misję.
Użyj wszystkich możliwych zaklęć pomocniczych (obejmij nimi również towarzyszących ci żołnierzy) i wyrusz do boju. Siły przeciwnika będą liczne, ale słabo wyszkolone, pierwszy most zdobędziesz bez najmniejszego problemu.
|
Quara może ciskać kule ognia z bardzo dużej odległości. Wykorzystaj tę zaletę i błyskawicznie eliminuj łuczników wroga.
|
Druga potyczka będzie tylko trochę trudniejsza, siły wroga są niezwykle liczne, jednak dzięki pomocy Daeghuna bardzo szybko zostaną rozbite. Wróć triumfalnie do warowni.
Początek oblężenia
Zostaniesz w nocy zbudzony ze snu – wróg stoi u bram! Zabierz ze sobą Quarę i Khelgara i udaj się na mury. Twoim celem jest zniszczenie sześciu wież oblężniczych wroga. Są one bardzo wrażliwe na ogień, więc wystarczy kilka zaklęć Quary i już będzie można świętować sukces.
|
Nie przejmuj się oddziałami nieprzyjaciela i skup się wyłącznie na atakowaniu wież. Im szybciej je spalisz, tym mniej wrogów przedostanie się na mury.
|
To jednak nie koniec. Wróg sforsuje główne wrota i dostanie się na dziedziniec. Niech Quara i Zhjaeve przyzwą do pomocy najsilniejsze potwory – ustaw je w bramie, blokując wejście. Da ci to mnóstwo czasu na zniszczenie nieprzyjaciół czarami ofensywnymi. Będzie to dość proste, ponieważ całe siły wroga stoją na bardzo małej przestrzeni i będziesz ich raził jednocześnie.
Jako ostatni pojawi się sam Garius, przyzywając do pomocy Nocnego Piechura. Potwora można zabić wyłącznie mieczem Gith. Jednocześnie ustaw Zhjaeve w bezpiecznym miejscu i każ jej czytać pergamin zawierający prawdziwe imię Gariusa. Gdy zostanie to wykonane, skup na nim swoje ataki, gwarantując sobie zwycięstwo. Atak wroga został odparty!
Pozwól swojej drużynie wypocząć i porozmawiaj z Aldanonem. Mędrzec nareszcie znalazł sposób na przedostanie się do doliny Merdelein. Zapisz stan gry i wyrusz w drogę.