Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Neverwinter Nights 2
Księżycowa Maska

Po dotarciu do karczmy (w dzielnicy handlowej) nie trać czasu na rozmowy z kobietami, tylko od razu biegnij na piętro. Niestety, przybędziesz za późno, Melia nie żyje. Jedynie, co ci pozostaje, to pomścić jej śmierć, eliminując przyzwane przez czarnoksiężnika ogary bojowe. Następnie zamelduj o wszystkim Nasherowi.

Neverwinter Nights 2 030434,1
Bez względu na to, jak szybko dostaniesz się do karczmy, nie uda ci się uratować życia Melii ani pojmać czarnoksiężnika. Za to jego ogary ubijesz bez trudu kilkoma kulami ognia.


Podczas twojej rozmowy z lordem pojawi się nowa ambasador Luskańczyków, Sydney Natale. Informacje, których Sydney udzieli, rzucą nowe światło na sprawę i pozwolą podążyć kolejnym tropem. Twoim następnym celem jest Warownia na Rozstajach – zrób mały porządek w plecaku, uzupełnij zapasy u kupców, a następnie rusz w drogę. Warownia na Rozstajach

Do wsparcie została ci przydzielona drużyna magów, wraz z ich pomocą błyskawicznie rozbijesz straże i przedostaniesz się na dziedziniec. Tu walka będzie nieco bardziej zażarta, lecz dzięki czarodziejom bez większych strat rozbijesz armię Gariusa. Niestety wejście do twierdzy jest zabarykadowane i jedyna droga do środka prowadzi przez tajemny tunel. Opuść twierdzę i farmy (do ekranu mapy) i skieruj się w stronę tuneli.

W tunelach zostaniesz zaatakowany przez dziesiątki plujących kwasem żuków, natrafisz też na liczne pułapki. Przemieszczaj się powoli! Pamiętaj również, by zabezpieczyć złoża (wykorzystasz je później) oraz ograbić ukrytą tuż przy wyjściu komnatę. Na końcu tunelu znajdziesz drzwi prowadzące do środka warowni.

W pierwszej z sal napotkasz mędrca Aldanona – starzec nawet nie zdawał sobie sprawy, że został porwany. Odeślij go do domu, zabierz z półki książkę „Prastara sztuka tworzenia Golemów” (pozwala wykonać dodatkowe zadanie), a następnie przejdź do sali obok i rozbij siły wroga. Teraz możesz otworzyć drzwi twierdzy i wpuścić do środka oddział wspierających cię magów.

Najtrudniejsze jednak wciąż przed tobą. Otwórz drzwi do pobliskiej sali, w której przebywa grupa Kapłanów Cieni. Walka będzie ciężka, bądź więc dobrze przygotowany! Dalej czeka cię kolejna potyczka, tym razem przeciwnikiem będzie Golem. Daj swojej drużynie odpocząć i przygotuj się na ostateczne starcie.

Neverwinter Nights 2 030434,2
Wykorzystaj szansę, że przeciwnicy stoją bardzo blisko siebie. Błyskawicznie rzuć kilka kul ognia, by za jednym zamachem pozbawić całe towarzystwo życia.


Wejdź do ostatniej z sal i przerwij odbywający się tam rytuał. Walka z obstawą Gariusa potrwa dłuższą chwilę, co da mu czas na wykonanie do końca ceremonii i uśmiercenie swojego ciała. Nie pozostanie ci nic innego, niż pozbierać wyposażenie swoich wrogów, a następnie porozmawiać z kapitanem Valem i automatycznie wrócić do Neverwinter.

Neverwinter Nights 2 030434,3
Walcząc z obstawą Gariusa, w pierwszej kolejności wyeliminuj magów. Im szybciej to zrobisz, tym mniej potworów zostanie przyzwanych, by wesprzeć wrogów.
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow