Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Neverwinter Nights 2
Kopalnia Klejnotów

Duch, którego napotkasz w pierwszej z sal, opowie ci historię życia Króla Cieni oraz wyjaśni, że ostatni posąg jest ukryty w drzewie w centrum kopalni. By go odsłonić, musisz zgromadzić wokół niego duchy trzech Elfów i trzech Krasnoludów, które nawiedzają pobliskie korytarze. Jak się okaże, jest to zadanie piekielnie trudne.

Po pierwsze musisz zrobić w kopalni czystkę, eliminując wszystkie napotkane potwory. Będą ich dosłownie setki, w tym Żelazny Golem (znowu potrzebna będzie broń adamantowa) oraz kilka potężnych upiorów, Baelnomów.

Neverwinter Nights 2 030751,1
W kopalni znajduje się bardzo wiele ukrytych komnat. Przeszukuj korytarze powoli i starannie, bowiem w każdej z sekretnych sal znajdują się przedmioty warte dziesiątki tysięcy sztuk złota!


Po spacyfikowaniu kopalni i odnalezieniu sześciu duchów czas na kolejną trudną operacje – doprowadzenie ich do Drzewa Wspólnoty. By to uczynić, musisz gasić i zapalać pochodnie płonące pomiędzy korytarzami, wskazując w ten sposób duchom drogę na miejsce.

Neverwinter Nights 2 030751,2
Sprawa jest prosta – płonąca pochodnia to komunikat dla ducha: „Tędy nie ma przejścia”. Pochodnia zgaszona to znak: „Idź w tę stronę”.


Gdy wszystkie duchy dotrą do Drzewa, odsłoni się kolejny z posągów i obdarzy cię błogosławieństwem. Opuść kopalnię i kieruj się na wzgórze w samym centrum mapy, gdzie otworzył się magiczny portal przenoszący do ostatniego z posągów. Dziwne podwyższenie

Niestety portal musiał szwankować i zamiast w pobliże posągu zostaniesz przerzucony do swojej rodzinnej osady. Jak widać, Demony były tu jednak pierwsze, nic już nie poradzisz, pozostaje ci udać się na bagna.

Na końcu szlaku znajdziesz wejście do krypty. Jak się okazuje, i tu Demony również były pierwsze, statua została zniszczona. Wyeliminuj sługi Łupieżcy Cieni i poprzez portal wróć ponownie do Arvahn, a następnie udaj się do Warowni na Rozstajach.
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow