Akt 2
Morderca!
Takiego obrotu sprawy nikt się nie spodziewał, zostałeś oskarżony przez Luskańczyków o wymordowanie całej wioski Ember! Na szczęście władze Neverwinter wierzą w twoją niewinność i pośpieszą ci z pomocą.
|
Wprawdzie Sand nie zna tak zabójczych zaklęć jak Quara, jednak posiadając go w drużynie, znacznie łatwiej wypełnisz najbliższe zadania.
|
Dodaj do swojej drużyny maga Sanda i udaj się do siedziby straży miejskiej w dzielnicy handlowej. Postępuj zgodnie z radami sir Graysona, przyjmij propozycję zostania giermkiem i zgódź się spędzić noc w świętym miejscu na pustyni.
W nocy odwiedzi cię Shandra, pozwól jej zostać, a wspomoże cię w zbliżającej się potyczce. Już za chwilę zostaniesz zaatakowany przez grupę luskańskich zabójców, rozpraw się z nimi i już bez kolejnych niespodzianek poczekaj do rana na przybycie sir Graysona.