Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Neverwinter Nights 2
Świątynia Pór Roku

By dotrzeć do Posągu Oczyszczenia, musisz przedostać się przez cztery komnaty. Każda z nich poświęcona jest innej porze roku, a po przeczytaniu księgi w centrum sali zostaniesz zaatakowany przez potwory związane z danym okresem.

W pierwszej z sal czeka cię walka z Lodowymi Mefitami i Wilkami Śnieżnymi – najpierw eliminuj te pierwsze, bowiem ich ataki przenikają przez zaklęcia ochronne, które posiada twoja drużyna (np. Kamienną Skórę).

Neverwinter Nights 2 030620,1
Najtrudniejsze starcie czeka cię na początku, w komnacie zimy. Jeśli możesz, to przed walką włóż wszystkie przedmioty zapewniające odporność przed zimnem oraz użyj zaklęć chroniących przed jego energią.


W drugiej sali zmierzysz się z kilkoma Żywiołakami Ognia i łucznikami – bułka z masłem. W komnacie lata czeka cię tylko jeden przeciwnik – Żelazny Golem. Jego pokonanie jest proste, jednak pod warunkiem, że posiadasz choć jeden egzemplarz broni adamantowej.

Neverwinter Nights 2 030620,2
Żelazny Golem jest odporny na wszystkie zaklęcia i ciosy zwykłą bronią. Można go zranić wyłącznie adamantowym orężem.


Ostatnia z komnat wiąże się z walką przeciwko hordzie Sylphów, kilka czarów masowego rażenia i zostaną po nich jedynie skrzydełka. Odbierz błogosławieństwo od posągu i opuść świątynię, udając się w długa drogę do Warowni Nadrzecznej.
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow