Jaskinie Githyanki
Na terenie jaskiń ścierają się ze sobą dwie grupy – Githyanki i Demony. Staraj się wykorzystać to zamieszanie i przyglądaj się całej walce, a potem wyeliminuj zwycięzców. Podczas wędrówki korytarzami natrafisz na niedziałającego Golema – przystań na plan Bishopa i obiecaj tu wrócić, gdy już uda ci się odbić Shandrę.
|
Najtrudniejszymi przeciwnikami, z jakimi zmierzysz sie w jaskiniach, sa Sukuby. Znajduja sie one pod wplywem zaklec ochronnych, czyniacych ich w 90% odpornymi na obrazenia. Ich ubicie zajmuje wiec sporo czasu, choc na szczescie same nie sa w stanie wyrzadzic ci wiekszej krzywdy.
|
Na drugim poziomie jaskiń natrafisz na diabła. Zgódź się na jego ofertę i wypowiedz jego imię, co pozwoli mu się uwolnić, a tobie przejść do kolejnej części jaskiń. Tam musisz się zmierzyć z następnym strażnikiem – Demonem Zaxisem. Załatw sprawę dyplomatycznie i namów Demona do samounicestwienia lub po prostu go zabij.
|
Najprostszym sposobem na wygranie walki z Zeeaire jest ucieczka z jej komnaty i wciagniecie wrogów w bitwe na korytarzu. Zeeaire jest zamknieta w portalu, wiec nie bedzie mogla wspierac swoich jednostek, gdy te znikna z jej pola widzenia.
|
Ostatnim krokiem do uwolnienia Shandry jest pokonanie przywódczyni Githyanki, Zeeaire. Staraj się z nią prowadzić jak najdłuższy dialog – część jej podwładnych nie wytrzyma presji i ucieknie. Walka jest jednak nieunikniona.
Zacznij od pokonania obstawy Zeeaire i dopiero gdy komnata będzie czysta, rozpraw się z samą przywódczynią. By móc ją zranić, najpierw musisz zniszczyć fundamenty otaczającego ją portalu. Kilka celnych Kul Ognia szybko załatwi sprawę.
Koniec rozdziału pierwszego.