Sojusze
Po przedostaniu się do komnaty lorda Nashera i wspomożeniu go w walce otrzymasz kilka nowych zadań. Masz wyremontować swoją warownie, znaleźć sposób na powstrzymanie Łupieżców Cieni, przedostać się do doliny Merdelein i wreszcie zdobyć sojuszników, którzy wesprą armię Neverwinter w zbliżającej się wojnie z Królem Cieni. Uff, strasznie tego dużo, więc czas zabierać się do roboty.
Zacznij od poszukiwania sojuszników. Po powrocie do Warowni na Rozstajach przyłącz Gnoma Grobnara do drużyny i wyrusz z nim do Port Llast. W zachodniej części osady napotkasz parę pozornie szalonych Gnomów, jednakże po bardzo długiej rozmowie okaże się, że Grobnar zrozumiał ich bełkot i poznał w ten sposób lokalizację siedziby mitycznych stworzeń – Wendersnavenów.
Po dotarciu na wskazane miejsce nie znajdziesz nic poza niewidzialnym instrumentem – najlepszą „bronią” dla barda, jaką można w grze zdobyć. Sojuszu z Wendersnavenami nie da się więc zawrzeć, wróć do warowni.
Sojusz z Kręgiem Bajora
Dzięki rozmowie z Daeghunem dowiesz się, że w okolicy przebywa grupa druidów mogących wesprzeć siły Neverwinter. Dodaj do drużyny Elanee i wyrusz na wskazane miejsce.
Niestety i ta próba zakończy się niepowodzeniem, umysły druidów zostały skażone, czeka cię więc ciężka walka. Po rozbiciu nieprzyjaciół nie pozostaje ci nic innego, niż zabrać ich ekwipunek i ponownie wrócić do warowni.
Sojusz z Jaszczuroczłekami
Czas na kolejną próbę znalezienia sojuszników – udaj się do Highcliff. Zacznie się bardzo źle, wspomóż mieszkańców w walce z Jaszczuroczłekami i udaj się do Starszego Mayne, który wyjaśni ci całą sytuację.
Przesłuchaj więźnia, a następnie rusz na południe, aż dotrzesz do obozu Jaszczuroczłeków na rozmowę z ich przywódcą. Starcie będzie ciężkie i niezwykle krwawe. Po wygranej potyczce pozwól szamanowi zajrzeć w twój umysł, by dowieść czystości intencji – zrozumie swój błąd i obieca wesprzeć wojska Neverwinter. Pierwszy sojusznik pozyskany.
|
Walki nie da się uniknąć. Przywódcę Jaszczuroczłeków musisz pokonać dwukrotnie, co będzie trwać dość długo – najpierw wyeliminuj więc jego obstawę kilkoma czarami masowego rażenia.
|