Spotkanie z Sydney
Po powrocie do warowni zamelduj sir Nevallowi wykonanie zadania związanego z sojuszami i porozmawiaj z wysłannikiem Luskańczyków, Khralevelem. Przychyl się do jego prośby i udaj na spotkanie z Sydney.
Jak nietrudno się domyślić, będzie to pułapka, gotuj się do walki. Jedyny plus z tej wyprawy to taki, że przy zwłokach Sydney odnajdziesz cenne przedmioty oraz pergamin pozwalający unicestwić Łupieżców Cieni.
|
Pojedynek z wiedźmą będzie bardzo chaotyczny. Nie dość że będzie teleportować się po całej okolicy, przyzywając coraz to nowe potwory, to na dodatek musisz ją zabić aż czterokrotnie.
|
Po powrocie do warowni wyjdzie ci na spotkanie Ammon. Możesz usłuchać jego żądania i wcielić go do drużyny albo pozostawić w niej Zhjaeve. Ten drugi wybór jest moim zdaniem zdecydowanie lepszy.
Wejdź do wnętrza warowni i porozmawiaj z Kaną – patrol namierzył obozowisko jednego z Łupieżców Cieni. Czas się przekonać, na ile skuteczny jest pergamin znaleziony przy zwłokach Sydney.
Walka z Łupieżcą Cieni
Tym razem nie będziesz miał czasu, by się przygotować, zawezwij szybko do pomocy jakiegoś potwora, rzuć ze dwa czary pomocnicze i przystąp do walki. Twoim głównym celem jest odczytanie z pergaminu prawdziwego imienia Łupieżcy, wcześniej nie uda ci się go zabić.
|
Użyj pergaminu na Łupieżcy Cieni. Możesz go czytać z bardzo dużej odległości, ustaw więc Zhjaeve w bezpiecznym miejscu, poza wirem bitwy.
|
Początek walki poświęć na eliminowanie obstawy Łupieżcy i chronienie Zhjaeve przez ok. 20 sekund, dopóki nie odczyta pergaminu. Gdy rytuał się powiedzie, zaatakuj całymi siłami samego Łupieżcę, a w kilka sekund poślesz go do piekła.