Powrót do warowni
Gdy tylko powrócisz do warowni, otrzymasz wiadomość, że Callum natrafił na kolejnego Łupieżcę Cieni i toczy z nim walkę. Nie ma chwili do stracenia, wyrusz na wskazane miejsce. Przygotuj się do walki i zniszcz Golemy oraz samego Łupieżcę. Przy jego zwłokach znajdziesz księgę Iliskatara, pamiętaj, by zanieść ją Aldanonowi.
|
To ostatnia szansa, by zadbać o rozbudowę warowni. Zapłać przynajmniej za naprawę fortyfikacji oraz wyposażenie twoich oddziałów w lepsze zbroje i miecze.
|
Czas na ostatnie przygotowania przed wojną. Każdego ze swoich przyjaciół (poza Bishopem!) wyposaż w możliwie najlepszą broń i ekwipunek (nawet jeśli nigdy nie używałeś ich jako członków drużyny) oraz awansuj ich na najwyższy dostępny poziom doświadczenia.
Gdy zakończysz przygotowania, poinformuj sir Nevalla o gotowości bojowej. Nim jednak się zmierzysz z siłami Króla Cieni, musisz wykonać jeszcze jedno zadanie – odszukać Ammona, który potajemnie wymknął się z warowni. Użyj wszelkich możliwych czarów wzmacniających twoją drużynę i rusz w pościg.
Tropienie Ammona Jerro
Ammona odnajdziesz na farmie, która kiedyś należała do Shandry. Zjawisz się w bardzo dobrym momencie, bowiem już za chwilę czarnoksiężnik będzie musiał się zmierzyć ze swoim byłym sługą, Demonem Keraborosem.
Walka będzie diabelnie trudna, koniecznie zapisz więc stan gry. Skup całe swoje ataki na samym Demonie, ignorując jego obstawę, bowiem potrafi on przyzywać do pomocy coraz to nowe potwory i jeśli dasz mu dużo czasu, to będziesz walczył z całą piekielną armią.
|
Walka z Demonem za każdym razem wygląda nieco inaczej. Jeśli będziesz miał problemy z jej wygraniem, wczytaj stan gry, licząc, że tym razem będzie nieco łatwiej.
|