Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Neverwinter Nights 2
Neverwinter, dzielnica portowa

Pierwsze kroki skieruj do tawerny prowadzonej przez swojego wuja, Duncana. Po kilku długich rozmowach wyłoni się twój kolejny cel – dostanie się do dzielnicy szlacheckiej Czarnystaw i spotkanie z Aldanonem. Zadanie okaże się wyjątkowo skomplikowane, bowiem dzielnica ta jest zamknięta i dostęp do niej mają wyłącznie wysoko postawieni członkowie straży miejskiej lub wtajemniczeni złodzieje.

Ze względu na pomoc szeryfowi Cormickowi w forcie Locke, łatwiej będzie ci zaciągnąć się do straży. Jej siedzibę znajdziesz w centrum dzielnicy portowej. Od razu zostaniesz mianowany sierżantem i otrzymasz pierwsze zadanie – masz ochronić kupca Hagena i jego rodzinę.

Neverwinter Nights 2 025433,3
Podczas poruszania się po dzielnicy portowej możesz wykonać kilka dodatkowych zadań. Wszystkie związane są z osobami, które posiadasz w swojej drużynie. Jedno zadanie dotyczy przeszłości Neeshki, inne Elanee, a jeszcze inne są związane z Quarą.


Sprawa jest prosta – udaj się do domu kupca i zlej lub wystrasz bandziorów, którzy go prześladują. Po powrocie do Cormicka otrzymasz kolejne zlecenie – musisz zgładzić przywódcę złodziejaszków, Celeba.

To również będzie proste, Celeba znajdziesz w uliczce na północ od tawerny Duncana, a walka z nim będzie stosunkowo łatwa. Po zabiciu oprycha zamelduj się Cormickowi i zgódź się wypełnić nowe zadanie – musisz wyjaśnić próbę przekupienia gwardzistów.

Tym razem sprawa jest poważna – do odwiedzania masz 4 posterunki, a po drodze możesz się spodziewać potyczek z grupami bandziorów. Odwiedź kolejno stanowiska na południu, północy i północnym zachodzie (wszystkich dowódców tych posterunków można przekonać, by wrócili na ścieżkę dobra).

Jako ostatni odwiedź posterunek na południowym zachodzie. Tu dowódcy nijak nie da się przekonać, czeka cię więc trudna walka – wcześniej upewnij się, że wyeliminowałeś wszystkich oprychów kręcących się w pobliżu.

Neverwinter Nights 2 025433,4
Po śmierci Celeba, w dokach rozpocznie się prawdziwa walka gangów, na każdym kroku będziesz atakowany przez przeróżnych oprychów. By uniknąć walki z wieloma wrogami jednocześnie, przed wypełnieniem zadań misji najpierw oczyść okolicę.


Gdy wykonasz swoją misję, udaj się w pobliże tawerny Duncana. Powinieneś natrafić tam na Quarę, czarodziejkę, która ma problem z wyraźnie rozżalonymi koleżankami. Załagodź całą sytuację rozmową (lub mieczem), a następnie wejdź do tawerny i wciel Quarę do drużyny (zamiast Elanee).

Neverwinter Nights 2 025433,5
Quara jest istną chodzącą artylerią i zna potężne zaklęcia ofensywne, pozwalające w kilka sekund unicestwić grupę wrogów. Czary Kula Ognia, Ognista Strzała i Kamienna Skóra znacznie zwiększą skuteczność twojej drużyny.


Udaj się do kwatery straży, by zameldować o wykonaniu poprzedniego zadania. Niestety, na miejscu czeka cię niemiła niespodzianka – kwatera została spalona! Centrum dowodzenia zostało przeniesione do dzielnicy kupieckiej, pójdź się więc tam czym prędzej.
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow