Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Neverwinter Nights 2
Obóz Wydłuboków

Podczas marszu wpadniesz w zasadzkę urządzoną przez liczną grupę Orków. Nieoczekiwanie z pomocą przyjdzie ci paladyn Casavir, który zechce dołączyć do twojej drużyny i wspólnymi siłami rozprawić się z kolejnym klanem Orków, Wydłuboków. Skorzystaj z tej możliwości – na czas tej misji wymień Khelgara na Casavira.

Neverwinter Nights 2 025506,6
Gdy Casavir dołączy do drużyny, staraj się wykorzystać wszystkie jego zaklęcia oraz umiejętności specjalne jako paladyna. Spróbuj go również wyposażyć w lepsze uzbrojenie.


Podążaj przed siebie kanionem, przebijając się przez kolejne posterunki Orków. Uważaj przy walce z pająkami, staraj się je ubić jak najprędzej, nim zatrują cię jadem. Wejścia do jaskini broni wielki pająk, jednak jest on o wiele mniej groźny, niż wygląda.

Jaskinia składa się z trzech poziomów. Na pierwszym z nich pełno jest Orków – staraj się walczyć z licznymi grupami i wykańczać wszystkich jednocześnie celnym trafieniem Kulą Ognia.

Neverwinter Nights 2 025543,1
Dokładnie eksploruj wszystkie jamy i komnaty, znajdziesz setki cennych przedmiotów wartych łącznie ponad 80 000!


Drugi poziom jaskiń jest mniej rozległy, podążaj cały czas na północ i wkrocz do sali, w której przebywa przywódca Orków, Logram. Walka z nim nie jest tak trudna, jakby się mogło wydawać – zwiąż przeciwników w walce wręcz i ubij kilkoma celnie rzuconymi czarami. Przed ruszeniem w dalszą drogę splądruj pobliskie komnaty.

Na trzecim poziomie roi się od Nieumarłych. Wykorzystaj umiejętności paladyna, by szybko wrogów wyeliminować. Na końcu jaskini czeka cię starcie z kolejnym Kapłanem Cienia i jego sługami. Będzie to jedna z najtrudniejszych walk, jakie stoczysz.

Musisz działać błyskawicznie: gdy tylko rozpocznie się starcie, rzuć Kulę Ognia lub przyzwij potwora tuż za plecami Kapłana Cienia. Ponieważ nieprzyjaciele rażą wyłącznie czarami, doskonałą ochroną przez obrażeniami będzie zaklęcie Tarczy i Zbroi Maga (zna je Quara).

Po zakończeniu walki uwolnij emisariusza (w komnacie na zachodzie) i opuść podziemia tajemnym wyjściem umiejscowionym w północno-wschodniej części jaskini. Wróć do Studni Starej Sowy i porozmawiaj z Callumem, by otrzymać od niego nagrodę. Czas ruszyć w drogę powrotną do Neverwinter.
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow