Posiadłość Mędrca
Po dotarciu na miejsce szybko zorientujesz się, że coś jest nie w porządku. Wejście blokowane jest przez dwóch oprychów, a na ziemi kona szeryf Cormick. Zażegnaj niebezpieczeństwo i wejdź do posiadłości.
|
Podczas rozmowy z oprychami użyj zdolności dyplomacji. Obiecaj bandziorom, że puścisz ich wolno, jeśli zaniechają walki. To jedyny sposób, by uratować życie Cormicka.
|
Wewnątrz czaka cię kilkanaście potyczek z zabójcami, niestety każdego z nich zauważysz, dopiero gdy otrzymasz pierwszy cios – korzystaj więc z zaklęć podnoszących wytrzymałość (np. Kamienna Skóra). Kieruj się w lewo do kuchni i przejdź do piwnicy.
Tu czeka cię kilka kolejnych starć z rzezimieszkami, jednakże znacznie większym niebezpieczeństwem są pozastawiane na każdym kroku pułapki. Wydaj drużynie komendę stania w miejscu i ostrożnie badaj korytarze, rozbrajając Neeshką zabójcze mechanizmy.
W ostatniej z sal czeka cię potyczka z samym hersztem bandy, Starym Prachem, i jego obstawą. Jako pierwszego ubij Kettsa, bowiem gdy tylko cię zobaczy, spróbuje zamordować przetrzymywanych zakładników.
Po rozprawieniu się z bandą zaopiekuj się jej uzbrojeniem i porozmawiaj z zakładnikami – okazuje się, że Aldanon został porwany. Zamelduj o sytuacji lordowi Nasherowi.
|
Przed opuszczeniem piwnicy przeszukaj skrzynie w pobliskich komnatach. Aldanon się nie pogniewa, jeśli nieco uszczuplisz jego majątek.
|