Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Neverwinter Nights 2
Siedziba Ammona Jerro – nareszcie!

Sytuacja przedstawia się następująco: by przejść dalej, musisz nakłonić do pomocy 3 piekielne istoty. Żadna z nich nie pomoże ci bezinteresownie i zażąda wykonania zadania. No to do roboty!

Jako pierwszego napotkasz Demona Baalbisana. Zleci ci on zabicie sług diablicy Hezebel – nic trudnego, znajdziesz je w kolejnej komnacie. Jedno zadanie wykonane.

Idąc dalej, natrafisz na Zaxisa. Niestety Demon nawet nie będzie chciał z tobą dyskutować i jedyne, co możesz zrobić, to odesłać jego sługusy wprost do piekła. Kolejna istota będzie bardziej rozmowna. Kraboros poprosi o odnalezienie swojego sługi, Impa. Znajdziesz go w mijanych przed chwilą komnatach.

Neverwinter Nights 2 030846,1
W komnacie, w której znajduje się Imp, aż roi się od pułapek. Uważaj również, by nie pomylić zaklęcia uwalniającego, bowiem błąd będzie oznaczał poważne rany dla twojej drużyny.


By uwolnić Impa, musisz zabrać księgę z półki i wyrecytować zaklęcie Tilo ut Lon. Wróć do Kraborosa, który obieca ci wsparcie. Ostatnim z Demonów jest Blooden. Zgodzi ci się pomóc, jeśli zapewnisz jej rozrywkę i nakłonisz Kraborosa do stoczenia z nią walki.

Nic trudnego, wróć do Kraborosa i podstępem przekonaj go do wysłania swoich piekielnych ogarów na bitwę ze sługusami Blooden. Teraz tylko pozostaje ci wybrać stronę Blooden, dzięki czemu Demon dotrzyma słowa i pomoże ci otworzyć portal. Zadanie wykonane, możesz bezpiecznie przejść przez portal. Wcześniej zapisz stan gry i rzuć na drużynę wszystkie możliwe zaklęcia pomocnicze.

Walka z czarnoksiężnikiem nie będzie tak trudna, jak by się mogło wydawać. Ignoruj potwory, które czarnoksiężnik zawezwie do pomocy, i skup na nim wszystkie swoje ataki. Po chwili będzie już po wszystkim, niestety zwycięstwo Shandra przypłaci swoim życiem.
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow