Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Neverwinter Nights 2
Morskie widmo

Po zameldowaniu się u komandor Brealiny otrzymasz nowe zadanie – przeszukanie statku Luskańczyków, który właśnie zacumował w dokach. Poświęć chwilę na sprzedanie łupów zdobytych w jaskiniach Orków i rusz do dzielnicy portowej.

Neverwinter Nights 2 025543,2
Ahja jest niezwykle zdolnym magiem i do tego potrafi przyzywać jako wsparcie potężne magiczne stworzenia. Staraj się walczyć z nim w zwarciu, uniemożliwiając koncentrację wymaganą do rzucania czarów.


Statek znajdziesz bez trudu, rozpoznasz go po tym, że cała armia ochraniających go marynarzy będzie chciała cię zabić. Na domiar złego przewodzi im mag o imieniu Ahja – walka będzie piekielnie ciężka, upewnij się, że przed jej rozpoczęciem zapisałeś stan gry i rzuciłeś wszystkie możliwe zaklęcia wspomagające.

Tylko jedno jest gorsze od Luskańczyków

Po wyleczeniu ran odbierz od Brealiny kolejne rozkazy – tym razem masz oczyścić z zabójców jeden z magazynów w dzielnicy kupieckiej. Udaj się na miejsce i wybij wszystkich Githyanki, jakich napotkasz.

Neverwinter Nights 2 025544,3
Nie atakuj Mechanicznego Golema, dopóki ten nie rozprawi się z wszystkimi Githyanki.


W ostatniej z komnat będziesz świadkiem dziwnej scenki. Z portalu wyłoni się Mechaniczny Golem, który wesprze cię w walce. Pozwól mu wybić wrogów, a następnie zaatakuj go całymi siłami. Pomimo całej swojej siły, w starciu 4 na 1 Golem nie będzie miał większych szans.

Pytania, pytania

Wykonanie ostatniej z misji zagwarantuje ci wreszcie ufność i wdzięczność Brealiny – w nagrodę pozwoli ci ona udać się do zamkniętej dla postronnych dzielnicy szlacheckiej. Po dotarciu na miejsce porozmawiaj z Aldanonem, a następnie przekonaj eskortującego cię strażnika, by zaprowadził cię do miejskiego archiwum.

Sale biblioteczne zostały opanowane przez Githyanki, poświęć chwilę i wybij wszystkich wrogów, których napotkasz. Dopiero teraz przejdź do rozwiązywania zagadki – ze zwłok archiwisty zabierz magiczną opaskę i ją załóż. Dzięki niej widzisz rzeczy niewidzialne, dokładnie przeszukaj wszystkie korytarze i zabierz z szaf księgi.

Neverwinter Nights 2 025544,4
Jesli nie chcesz tracic czasu na czytanie ksiag, mozesz odpowiedzi po prostu zgadywac. Kazda zagadka ma 4 mozliwe rozwiazania, wiec predzej lub pózniej metoda prób i bledów trafisz na wlasciwe. Jednak pamietaj – zeby móc w ogóle zaczac zgadywac, musisz przynajmniej posiadac w plecaku odpowiednia ksiege!


Przeczytaj każdą ze znalezionych ksiąg, a następnie odnajdź cztery magiczne piedestały i wpisz w każdy z nich właściwą odpowiedź. Gdy ci się powiedzie – wejście do głównej sali stanie otworem. W środku czeka cię krótka walka, w wyniku której zdobędziesz cenne informacje o Ammonie Jerro.
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow