Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Neverwinter Nights 2
Warownia Nadrzeczna

Warownia składa się z trzech poziomów. Na pierwszym z nich oprócz olbrzymiej liczby przeciwników i łupów natrafisz również na Orka Ralidora. Da ci on wybór – możesz uniknąć z nim walki, jeśli obiecasz przyniesienie mu głowy Ghellu. Dobrze się składa, ponieważ i tak już masz zlecenie na maga, warto więc z tej możliwości skorzystać.

Na drugim poziomie w jednej z cel odnajdziesz szalonego mnicha, Łamacza Żeber. Jeśli chcesz sobie ułatwić zadanie, to możesz go wypuścić na wolność, jednak wtedy nie tylko pozabija on wszystkie potwory, ale również połamie skrzynie, niszcząc cenne przedmioty.

Neverwinter Nights 2 030702,1
Jeśli zależy ci na łupach, oswobódź mnicha dopiero po przeszukaniu całego poziomu. W przeciwnym wypadku maniak porozbija wszystkie skrzynie, często niszcząc ich zawartość.


Na ostatnim poziomie pozornie panuje spokój, żaden z potworów cię nie zaatakuje do momentu, gdy nie zranisz Ghellu. Walka z samym magiem będzie piekielnie ciężka, dobrze się więc do niej przygotuj i zapisz stan gry.

By ułatwić sobie życie, zgódź się na propozycje Ghellu i obiecaj mu zabicie jego wrogów. Następnie rozstaw swoją drużynę w pobliżu maga, przywołaj do pomocy potwory i wreszcie oznajmij Ghellu, że zmieniłeś zdanie – to doprowadzi do starcia.

Neverwinter Nights 2 030702,2
Przed podjęciem walki z Ghellu zbliż się do niego i przywołaj do pomocy potwory. Gdy rozpocznie się starcie, zgładzisz maga, nim ten rzuci choćby jedno zaklęcie.


Najtrudniej będzie uporać się z obstawą maga: gdy tylko rozpocznie się walka, wszystkie obecne na poziomie potwory rzucą się do ataku. Ucieknij do pobliskiej komnaty i walcz, stojąc w drzwiach, dzięki czemu będziesz bił się tylko z kilkoma wrogami jednocześnie.

Po wygranej walce udaj się do komnaty z posągiem. Drzwi zabezpieczone są pułapką, jednak można ją obejść w bardzo prosty sposób – próbując wielokrotnie. Za każdym razem zostaniesz zraniony, a nawet zabity, jednak Zhjaeve szybko cię wskrzesi.

Otrzymaj błogosławieństwo od posągu i opuść warownię. Przy wyjściu będzie czekał na ciebie Ralidora wraz z obstawą. Możesz mu oddać głowę Ghellu i uniknąć walki albo zabić również i jego. Pierwsze rozwiązanie jest oczywiście znacznie prostsze. Odbij szlakiem w lewo i udaj się do kopalni klejnotów.
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow