Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Gothic 2

Wypad na farmę Akila i konkurs w gospodzie.

Opuście miasto pobliską bramą napotykając stojącego na rozstaju dróg strażnika Mike (rys. 23). Zapłaćcie mu 10 monet i zagadując ponownie zażądajcie jego pomocy w wyeliminowaniu najemników na farmie Akila.

Gothic 2 000631,1


Mika szybko wyruszy drogą na północ- podążajcie za nim przypatrując się jak strażnik rozprawia się z potworami i za darmo zdobywając znaczną ilość punktów doświadczenia. Pamiętajcie, aby zabierać skóry wilków dzięki czemu szybko zgromadzimy ich wystarczającą ilość, aby wykonać zadanie zlecone przez Bospera. Po dotarciu na farmę Mika wraz z farmerami szybko ubiją najemników, a my oprócz zdobycia kolejnych punktów doświadczenia będziemy mogli zabrać ich broń i ograbić zwłoki. W rozmowie z Akilem powiedzcie, iż nie chcemy nic na za naszą pomoc zyskując w ten sposób dodatkowe doświadczenie. Skoro już tu jesteśmy warto rozejrzeć się po farmie. Z lewej strony na polu przebywa dwóch braci- Egill i Elmin. Rozmawiając z każdym z nich kilkukrotnie przekazując ich obraĽliwe słowa doprowadzicie do bójki, zyskując 50 punktów doświadczenia (lecz jeden z braci może w niej zginąć). Z prawej strony domu przebywa Randolph który opowie wam o pijaku z gospody Runkharze i jego grze o nazwie "do dna" (22). Farmer jest przekonany, iż mógłby go pokonać jeśli zamienilibyśmy w jego kufrze gin na wodę i pożyczyli złoto potrzebne na zakup piwa. Udajcie się więc na drogą na południowy zachód do gospody eliminując po drodze grupę Goblinów. Na razie lepiej nie zapuszczajcie się w głąb lasu bo czyhające tam polne bestie bez trudu pozbawią was życia! Po dotarciu do gospody porozmawiajcie z Runkharem o jego grze (rys. 24), wyrażając wolę postawienia pieniędzy na przeciwnika którego wskażemy, czyli Randolpha.

Gothic 2 000631,2


Obstawcie zakład, warto zaryzykować stawkę maksymalną- 100 złotych monet. Teraz czeka nas najtrudniejszy moment – musimy podmienić gin na wodę. Jeśli nie posiadacie jej w plecaku, to znajdziecie ją na pobliskim stole. Skrzynia Rukhara znajduje się na dole przy barze i łobuz prawie cały jej pilnuje. Możliwości są dwie. Poczekajcie do nocy- wtedy Runkhar często wychodzi na ławeczkę przed karczmą zostawiając skrzynię bez opieki. Ewentualnie możecie wybiec przed karczmę i sprowokować do pościgu jednego z żerujących w pobliży Ścierwojadów. Zaciągnijcie go do karczmy i w czasie zamieszania gdy chłopi będą z nim walczyć- otwórzcie szybko skrzynie dokonując podmiany. Teraz wróćcie na farmę do Randolpha pożyczając mu 10 sztuk złota i wraz z nim ponownie udając się do gospody gdzie rozpocznie się pijacki pojedynek. Potrwa on bardzo długo bo, aż dwie doby, więc albo udajcie się spać na górę (pokój można wynająć u karczmarza Orlana za 50 sztuk złota), albo wróćcie tu za dwa dni. O pomyślnym dla nas finale poinformuje was stojący w drzwiach gospody Orlan- porozmawiajcie z Runkharem obierając wygrane 200 złotych monet i Randolphem zyskując kolejne 12 (22K).

Poszukiwanie ziół dla Constantino i wybór mistrza.

Wróćcie do miasta porozmawiać z przebywającym na targu Zurisem. Zapytajcie go czy sam produkuje napoje i kontynuując wątek wypytajcie gdzie Constantino zbiera zioła. Postępujcie zgodnie ze wskazówkami wychodząc przez wschodnią bramę i odbijając w lewo. Ubijcie dwóch krwiopijców i zbierzcie zioła rosnące na pagórku po lewej stornie i przy skałach z prawej strony drogi. Szybko (najtrudniej znaleĽć smoczy korzeń i zębate ziele (rys. 25) natraficie na wszystkie wymienione na liście zioła poza szczawiem królewskim i jagodami goblinów.

Gothic 2 000631,3


Wracamy do miast i opuszczamy je południową bramą udając się ponownie w okolice farmy Lobarta. Na wschodzie, za młynem znajduje się wzgórze z kamiennymi obeliskami- po pokonaniu polnych bestii dokładnie przeszukajcie jego zbocza zrywając brakujące rośliny. Zadanie wykonane, udajemy się więc do alchemika Constantino wręczając mu wszystkie zioła (17K). Teraz pozostaje nam już tylko iść do łucznika Bospera oddając mu 6 wilczych futer (13K) i wypytując o zgodę na zostanie jego czeladnikiem, a także uczniem u innego mistrza. Przed nami trudny wybór- wykonaliśmy zadania dla wszystkich nauczycieli, a także zdobyliśmy ich pozwolenia (11K) możemy więc rozpocząć praktykę u każdego z nich. Ja ostatecznie proponuje wybrać kowala, albowiem płaci on znakomicie za wykute przez nas miecze. Udajcie się więc do Harada prosząc o zgodę na zostanie jego czeladnikiem. Przeznaczcie 5 punktów umiejętności na naukę kowalstwa. Teraz wystarczy kupić kilka stalowych prętów (dostępne u ucznia kowala- Briana i kupca Harkona), następnie rozgrzać trochę w kuĽni i uformować na kowadle (rys. 26).

Gothic 2 000632,4


Otrzymane w ten sposób samodzielnie wykute miecze od razu sprzedajcie Haradowi otrzymując za każdy 100 sztuk złota! Nasz mistrz może nas również nauczyć zwiększenia siły, od tej pory przeznaczajcie więc na ta umiejętność znaczną cześć punktów umiejętności dzięki czemu będziecie w końcu mogli władać lepszym orężem.

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow