Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Gothic 2

Obóz bandytów

DojdĽcie do skał i nieznacznie się cofnijcie, rozglądając uważnie za ścieżką prowadzącą na górę. Podążając nią na szczyt dojdziemy do znajdującego się tam obozu bandytów! Strażnik pilnujący przejścia przez most, przepuści nas do swojego szefa pod warunkiem, że wymienimy jego imię. Zgodnie z tym co dowiedzieliśmy się na początku gry, brzmi ono Dexter, dzięki czemu możemy wejść do osady bez rozlewu krwi (rys. 40).

Gothic 2 000828,6


Dextera odnajdziecie w drugim z domów położonym w głębi obozu i jeśli będziecie mili to przywódca bandytów wyjawi wam kto kazał mu rozsyłać za nami listy gończe (2K) oferując 1000 sztuk złota za naszą głowę. Dexter pozwoli nam bezpiecznie odejść, jeśli jednak zaczniecie z nim znów rozmowę zostaniecie zaatakowani. Jeśli czujecie się na siłach to warto go zabić, a następnie wyeliminować wszystkich bandytów znajdujących się w obozie. Przy ich zwłokach znajdziecie olbrzymie ilości jedzenia, a w domach narzędzia stal z której będziemy mogli wykuć miecze. W razie problemów w walce z bandytami uciekajcie szybko po schodach na górę wieży w domu Dextera- na której szczycie spokojnie można wyleczyć rany (rys. 41).

Gothic 2 001021,1


W kopalni znajdującej się w osadzie znajduje się kilka nowych potworów- Pełzaczy. Ich ubicie może stanowić mały problem, jednak w grotach znajdziecie sporo cennych bryłek rudy. Kolejna z kopalń znajduje się na południowym wschodzie od domu Dextera jednak wejścia do niej bronią potężne szkielety z którymi na razie nie macie w walce żadnych szans. Po przeszukaniu obozu bandytów udajemy się w długą drogę powrotną do obozu Dragomira i podążamy drogą kierując się na północ.

Wyprawa do jaskini czarnego trolla.

Przed jeziorem (z lewej strony) zejdĽcie z drogi odbijając w prawo podążając tuż przy zboczu gór. Znajdziecie wejście to jaskini w której mieszka znachorka Sagitta. Zleci nam ona zadanie- dostarczenie jej niezwykle rzadkiego ziele- słonecznego aloesu (35), które rośnie wyłącznie na odchodach czarnych Trolli. Wróćcie na drogę tym razem odbijać w lewo i podążając ścieżką pomiędzy skałami a jeziorem (rys. 42).

Gothic 2 001021,2


Na jej końcu ubijcie topielca i wejdĽcie to pobliskiej jaskini. Przebywają w niej dwa Cieniostwory- zamiast z nimi walczyć możecie wywabić je na zewnątrz i gdy będą zajęte konsumowaniem szczątek topielca, szybko zabrać z groty dwa mieszki ze złotem. Wracamy na drogę podążając nią na północ. Uważajcie, albowiem na jednym ze wzgórz z prawej strony czyha potężny Magiczny Golem! Z łatwością ubijcie rozbójnika stojącego przed mostem i nieco dalej odbijcie w boczną drogę prowadzącą do polany na której wznosi się budowla przypominająca swym wyglądem świątynie Azteków (rys. 43).

Gothic 2 001021,3


Dookoła jej żeruje olbrzymia ilość potworów, części z nich (Trolli, Zębaczy i Ognistych Jaszczurów) lepiej nie prowokować! Na szczycie świątyni znajduje się skrzynia (PLLPPPL), w której znajdziecie jeden z najlepszych w grze mieczy jednoręcznych- orkową zgubę (obrażenia 65, wymagana siła 65)! W pobliżu znajduje się jeszcze jeden znacznie mniejszy budynek, a w skrzyni która się w nim znajduje (LPLPLP) odnajdziecie pierścień dający ochronę przed ogniem. Wracamy na drogę podążając dalej na północ, dochodząc do dużego jeziora. Omińcie je obchodząc z zachodniej strony, i gdy droga zacznie prowadzić na wzgórze- odbijcie z niej w lewo dochodząc do kolejnej jaskini. Zamieszkują w niej Gobliny, a w trzech skrzyniach które w niej odnajdziecie, natraficie m.in. na mieszek ze złotem i szynkę potrzebną dla głodnego myśliwego Groma (34K). Powracamy na drogę wspinając się na wzgórze na którym spotkamy Grimbalda. Wyruszcie z nim na polowanie na Zębacze, po ubiciu których myśliwy zgodzi się was nauczyć tajników oprawiania zwierzyny (choć moim zdaniem szkoda na to punktów umiejętności). Na północ od miejsca w którym żerowały Zębacze znajduje się jaskinia czarnego Trolla. Bestii prawdopodobnie nie uda się wam pokonać, możecie jednak szybko wbiec do jej jaskini i zabrać słoneczny aloes (35K) (fuj, nie ubrudĽcie się kupą ;-). Wracamy do Grimbalda i odbijamy od jego obozu na zachód schodząc ścieżką ze wzgórza.

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow