Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Gothic 2

Wizyta w „Czerwonej latarni” i szybka wycieczka w okolice farmy Onara.

Zajrzyjcie do środka (oczywiście służbowo ;-), płacąc Bromorowi 50 sztuk złota i po rozmowie z kurtyzaną Nadia udajcie się na górę (rys. 30). Chyba nie trzeba podpowiadać, iż możecie się z nią teraz zabawić ;-) i obejrzeć całkiem milutki filmik.

Gothic 2 000728,2


Opuszczając piętro zajrzyjcie do pokoju obok, odnajdując w nim zbrojmistrza Pecka! Każcie rozpustnikowi natychmiast wracać do koszar (25K) i gdy sami się tam udacie porozmawiajcie z lordem Andre, okłamując go, że spotkaliśmy Pecka w mieście. Dzięki temu otrzymacie od zbrojmistrza najlepszy miecz jaki jest na stanie (zbrojownia znajduje się z prawej strony dziedzińca). Wracamy do przeszukiwania dzielnicy portowej. Kolejnym budynkiem na nabrzeżu jest karczma- przy wejściu stoi Moe który może sprowokować was do walki. W przypadku problemów poczęstujcie go jakimś ofensywnym zaklęciem. W karczmie za barem znajdziemy Kardifa, który może nam udzielić nam informacji jeśli zapłacimy za nie 10 sztuk złota. Warto zapytać go o paczkę z zielem. Karczmarz powie nam również, iż ktoś nas szukał i będzie na nas czekał za sklepem rybnym. Jest to zabójca Attila wysłany przez gildie złodziei w odwecie za wydanie straży Rengaru, na razie nie idĽcie z nim na spotkanie, albowiem z łatwością was zabije! Niech sobie zbój trochę poczeka. Kontynuujemy zwiedzanie portu, przed karczmą napotkacie starego znajomego z pierwszej części gry- Laresa. Może nauczyć on was zręczności, a także zaprowadzić na farmę Onara z tej drugiej możliwości warto skorzystać albowiem Lares oczyści drogę z potworów, a my zyskamy punkty doświadczenia ;-). Nasz przyjaciel doprowadzi nas do znanej nam gospody, proponuję, abyście wrócili do miasta, wizytę na farmie odkładając na inną okazję. Wracając drogą którą prowadził nas Laras zatrzymajcie się przy wywróconym wozie przy którym grasowały olbrzymie Kretoszczury (rys. 31).

Gothic 2 000728,3


Znajdziecie tu znaczną ilość przedmiotów w tym znakomity miecz wilczy kieł. Z boku znajduje się ukryta jaskinia z której możecie zabrać woreczek ze złotem (skrzyni na razie nie można otworzyć). Wracając dalej drogą, tuż przy drogowskazie (w pobliżu są schody prowadzące w dół) można znaleĽć wiele ziół w tym bardzo cenny szczaw królewski. Wracamy do dzielnicy portowej kontynuując jej przeszukiwanie.

Wizyta u kartografa i odnalezienie paczuszki z zielem.

Z prawej strony karczmy znajduje się dom kartografa Brahira od którego możemy zakupić mapę miasta (50 monet) i okolic (250). Koniecznie trzeba w nie zainwestować dzięki czemu o wiele lepiej będziecie się orientować w jakim miejscu się znajdujecie. W pobliżu powinien przebywać stary Jack który opowie wam o przystani i poprosi o pomoc w pokonaniu bandytów, którzy zajęli latarnię morską (27). Najemnicy są bardzo silni więc zadania jeszcze długo nie będziemy mogli wykonać. Przy kolejnym budynku natraficie na budowniczego łodzi- Garvella. Potrzebuje on informacji o tym co dzieje się w mieście (28) i natychmiast możecie to zadanie wypełnić opowiadając mu o Orku za miastem, wojnie z Orkami (usłyszane przy piwie od Rangara) i powodzie wizyty Paladynów (co wiemy od lorda Andre) (28K). Wciąż nie znaleĽliśmy paczki z zielem, a do odwiedzenia został nam już tylko jeden budynek- magazyn. Musimy w nim pokonać strażnika pilnującego wejścia na górę- jest on bardzo silny więc albo wspomóżcie się jakimś znalezionym wcześniej czarem (najlepiej kulą ognia), albo dłużcie to zadanie na póĽniej. Przy jego zwłokach odnajdziecie klucz, za pomocą którego otworzycie znajdujące się u góry dwie skrzynie znajdując w nich 5 eliksirów leczących rany i poszukiwaną paczkę z zielem! Udajcie się z nią do lorda Andre zyskując 200 punktów doświadczenia i 200 sztuk złota (24K). Ewentualnie możecie skłamać, iż wrzuciliśmy ją do wody dostając mniejszą nagrodę, a póĽniej oddając ziele jednemu z najemników na farmie Omara (co jest bardziej opłacalne).

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow