Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Gothic 2

Kopalnia zarządzana przez Silvestra oraz wizyta w Wieży Demonów

Opuście obóz z lewej strony kierując się w pobliże jeziora. Ubijcie stojące przy nim Zębacze, a następnie podążcie drogą prowadzącą na szczyt wzgórza. Po lewej stronie powinniście mijać trzecią z kopalni wymienionych przez Garotha. Najwidoczniej musiało się tu przydarzyć jakieś nieszczęście bo przed wejściem leżą zwłoki Paladyna (rys. 18).

Gothic 2 002342,4


Kopalnia opanowana jest przez Pełzacze- w korytarzu z lewej strony odnajdziecie kufer (PP), natomiast udając się tunelem w prawo czeka was potyczka z 7 Pełzaczami. Przeszukujcie zwłoki robotników, w jednej z grot natraficie też na ciało Silvestra. Zabierzcie z niego notatkę opowiadającą o tym co wydarzyło się w kopalni. Nasze zadanie o sprawdzeniu wyników pracy kopaczy jest więc już zakończone (8K). Przed opuszczeniem kopalni, możecie przeszukać ostatnią jej jaskinie, gdzie po zabiciu Pełzacza Wojownika odnajdziecie czarną perłę (którą warto zachować), skrzyneczkę z kosztownościami i zwój z czarem. Zawracamy z kopalni cofając się nieznacznie w pobliże jeziora i podążając drogą na szczyt pobliskiego wzgórza. Znajduje się na nim olbrzymia wieża do wnętrza której niezwłocznie wchodzimy. Ubijcie Szkielety-Gobliny zabierając mikstury, przeszukując kufer (PLLP) i wchodząc schodami na górę. Na pierwszym piętrze znajduje się komnata w której przebywa Demon (rys. 19)!

Gothic 2 002343,5


Bestia jest bardzo silna (600 punktów doświadczenia) i zabije was dwoma ciosami- w razie problemów pojedynek z potworem przełóżcie na póĽniej. Najważniejsze jest by zabrać zwoje z zaklęciami i Runę teleportacyjną , która znajduje się w pomieszczeniu na szczycie wieży. W komnacie Demona odnajdziecie natomiast wiele mikstur, łóżko i co najważniejsze- miecz mistrzowski zadający 65 punktów obrażeń, jednak wymagający, aż 65 punktów zręczności.

Ostatnia wizyta w zamku i powrót do Khorinis

Używamy Runę teleportacyjną i przenosimy się do zamku na rozmowę z Garothem. Zdajcie mu raport o tym ile rudy wydobył Fajeth, o śmierci Silvestra i lokacji jaru w którym przebywa Diego z 4 skrzyniami magicznego metalu. Zgodnie z obietnicą otrzymamy list dla Lorda Hagena będącym dowodem, że w dolinie grasują smoki (2K) i łącznie 1100 punktów doświadczenia. Udajcie się w pobliże murów z taranem, tuż przy których stoi Udar- wręczcie mu pierścień od Tengorna (13K). Mamy już dowód obecności smoków, więc nasza wizyta w zamku dobiega końca. Udajcie się raz jeszcze do obozu kopaczy Fajetha (można wykorzystać Runę teleportującą do wieży- będzie bliżej) i porozmawiajcie z Bilgotem każąc mu szykować się do drogi. Musicie pieszo doprowadzić go w pobliże kopalni będącej przejściem na przełęcz- nie jest to trudne, bo droga jest już oczyszczona z przeciwników. Pilnujcie jednak Bilgota, aby się wam po drodze nie zagubił ;-). Po doprowadzeniu go do kopalni, nasze ostatnie zdanie będzie zakończone (12K) spokojnie przechodzimy przez tunel opuszczając Górniczą Dolinę.

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow