Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Gothic 2

Służba w straży miejskiej

Ponieważ jesteśmy obywatelem miasta możemy już wejść do jego górnej części (10K), jeśli macie ochotę to możecie się tam udać i trochę rozejrzeć. Czas na kolejny kluczowy wybór- profesji naszej postaci. Już teraz możemy wstąpić do straży miejskiej i w przyszłości zostać paladynem co też proponuje uczynić. Jeśli jednak chcecie spróbować swoich sił jako najemnik (póĽniej łowca smoków) to musicie udać się na farmę Onara (na południe od gospody), natomiast, aby zostać nowicjuszem (póĽniej magiem) trzeba dostarczyć do klasztoru 1000 sztuk złota i owcę (do kupienia na farmie Onara u Pepe). Co ważne wcześniej musicie oczyścić cała drogę z potworów, albowiem owcy do plecaka schować się nie da ;-) i trzeba ją eskortować. Poniższa solucja traktuje jednak o losach Paladyna dlatego udamy się do koszar i poprosimy lorda Andre o przyjęcie nas na służbę (rys. 27).

Gothic 2 000632,5


Już na początku otrzymamy zadanie rozpracowania znajdującej się gdzieś w mieście gildii złodziei (23), i odnalezienie w dzielnicy portowej paczuszki bagiennego ziela (24). Poproście o wyposażenie dzięki czemu otrzymamy znakomita zbroję strażnika miasta i zadanie polegające na odszukaniu zbrojmistrza Pecka (25), który wyda nam broń. Na koniec wypytajcie Andre po co Paladyni przybyli do miasta. Jako wzorowy strażnik miejski natychmiast zabieramy się do pracy udając się do dzielnicy portowej (na zachód od pracowni kowala).

Dzielnica portowa

Przed pierwszym z domów odbijcie w lewo dochodząc do kuĽni Carla i dalej do domu alchemika Ignaza. Zleci nam on przeprowadzenie eksperymentu (26) i wypróbowanie zaklęcia o nazwie otchłań powodującego amnezję. Dzięki niemu możemy pobić lub w inny sposób zdenerwować każdą spotkaną osobę w mieście, a ona nie będzie pamiętać, iż się na nas gniewa i nie doniesie straży! Możecie natychmiast wypróbować czar- wróćcie do miasta i spuście lanie bawidamkowi Valentino. Okradnijcie go i gdy odzyska przytomność potraktujcie czarem otchłań. Porozmawiajcie teraz z Regisem (rys. 28) siedzącym przy sklepie Mattea, otrzymując jako trofeum pierścień Valentina.

Gothic 2 000632,6


Możecie go zachować lub oddać właścicielowi gospody Caragonem zyskując 300 punktów doświadczenia. Postarajcie się, aby jak najmniej osób było świadkiem waszej bójki, a jeśli walka z Valentino sprawia kłopot to albo zróbcie to póĽniej, albo zlejcie dziadka Constantino ;-). Na koniec warto odwiedzić lorda Andre i w razie potrzeby koniecznie zapłacić grzywnę (ze złota które ukradliśmy ;-). Wróćcie do alchemika Ignaza informując, że eksperyment zakończył się sukcesem (26K), dzięki czemu będziecie mogli u niego rozpocząć naukę sporządzania magicznych mikstur. Niestety wymaga to przeznaczenia bardzo wielu punktów umiejętności (po 5 za każdą miksturę) dlatego moim zdaniem lepiej odłożyć to na póĽniej, w chwili obecnej inwestując w siłę i walkę mieczem. Wracamy na główną ulicę dzielnicy portowej. W pierwszym z domów znajdziecie lichwiarza Lehmara. Możecie spróbować spuścić mu lanie i zabrać jego księgę dłużników. Nie jest to łatwe, przed domem stoi jego ochroniarz, więc w ewentualnie zajmijcie się tym póĽniej. Przy okazji ważna informacja- w dzielnicy portowej bezkarnie możemy wdawać się w bójki, a pokonanie przeciwnika (lub nas) pozbawia go przytomności. Ewentualnie możecie zadać ostateczny cios, jednak morderstwo jest już wysoce karane więc nie radzę tego robić! Księgę Lehmara możecie oddać któremuś z dłużników- od Hanny dostaniecie woreczek z wytrychami, a od Cargona specjalne piwo zwiększające nieznacznie statystyki. Podążając dalej dojdziemy do straganu- dzięki rozmowie ze sprzedawczynią dowiecie się, iż złodziej łuku Bospera uciekł przed strażą wskakując do wody! Cofnijcie się nieznacznie i odbijcie w uliczkę z lewej strony (rys. 29) - na jej końcu mieszka Edda która ugotuje wam zupę rybną, a także opowie, iż skradziono jej figurkę Innosa.

Gothic 2 000727,1


Przechodząc między domami traficie na nabrzeże. W pierwszym z budynków mieszka sprzedawca ryb Halvar, w drugim dom uciech cielesnych do odwiedzenia którego zachęca strojący przed wejściem Borka.

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow