Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Gothic 2

Kopalnia zarządzana przez Fajetha, oraz spotkanie z Diego

Podążamy drogą prowadzącą na południe od zamku. Przejście pomiędzy górami jest pilnowane przez 3 Orków w których kufrze (LPPLL) i jego pobliżu odnajdziecie kilka mikstur, roślin leczniczych i innych przydatnych przedmiotów (rys. 14).

Gothic 2 002141,6


Podążamy dalej drogą, na skrzyżowaniu której odbijamy w lewo. Ubicie kilku Krwiopijców i podążając dalej szlakiem natraficie na zwłoki dwóch Paladynów. Odbijcie więc ścieżką w lewo wchodząc do małego jaru, w który swój obóz rozbił Diego! Przewoził on rudę z kopalni Silvestra lecz jego oddział został rozbity. Na szczęście cztery skrzynie z rudą są bezpieczne. Wracamy na drogę i podążamy nią prosto kierując się na południe i eliminując wilki (rys. 15).

Gothic 2 002342,1


Za wzgórzem odbijcie w lewo i udając się dalej na południe traficie do drugiego obozu kopaczy, dowodzonego przez Paladyna Fajetha. Rozkaże nam on wykonać zadanie- zabić czyhające w okolicy Zębacze (11). W środku obozu natraficie na strażnika Bilgota. Powie nam on gdzie znajdziemy przywódcę stada, a także poprosi, abyśmy pomogli mu opuścić Górniczą Dolinę. Obiecujemy pomoc, zyskując zadanie klątwa Bilgota (12). Dalej w obozie odnajdziecie myśliwego Jergana (rys. 16).

Gothic 2 002342,2


Nauczy on was umiejętności wyrywania zabitym potworom pazurów- przeznaczcie na nią 5 zachowanych wcześniej punktów nauki. Przed wejściem do kopalni stoi Tengorn. Poprosi nas on o zaniesienie pierścienia przebywającemu w zamku Udarowi (13). Oczywiście zgadzamy się je wykonać. Wyjdzie z obozu drogą którą przyszliśmy podążając nieznacznie na północy wschód do ruin wieży. Na jej schodach natraficie na przywódcę stada Zębaczy, który mówiąc szczerze niczym szczególnym się nie wyróżnia i jego ubicie jest dziecinnie proste. Ze zwłok (rys. 17) zabierzcie jego pazury, o które prosił nas jeszcze przed wyruszeniem z Khorinis kupiec Lutero (3K).

Gothic 2 002342,3


Wróćcie do kopali informując Fajetha o wykonaniu zadania (11K), dzięki czemu zda on wam raport o ilości wydobytej przez jego kopaczy rudy. Czas na kolejną wycieczkę krajoznawczą.

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow