Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Gothic 2

Miasto Khorinis, dzielnica mistrzów.

Gothic 2 000537,1
1- Brama południowa 2- Dom Matteo 3- Dom Bospera 4- Dom Thorbena i Gritty 5- KuĽnia Kowala Harada 6- Brama do górnego miasta 7- Zejście do dzielnicy portowej 8- Dom alchemika Constantino 9- Gospoda 10- Ołtarz 11- Targ 12- Hotel 13- Koszary, kwatera lorda Andre 14- Wschodnia brama 15- Magazyn 16- Warsztat Garvela 17- Kartograf 18- Gospoda Kardifa 19- Alrik 20- Dom Fellana 21- Lichwiarz Lehmar 22- Alchemik Ignaz 23- Edda 24- Sklep rybny 25- Dom publiczny 26- Droga do portu 27- Wejście do kanałów 28- Ratusz, kwatera Paladynów 29- Fernando 30- Sprzedawca Lutero 31- Sklep z miksturami Salandrila


Przywita nas Lothar dzięki któremu dowiemy się wiele o samym mieście i panujących tu zwyczajach. Naszym celem jest dostanie się do górnego miasta (10) na rozmowę z przywódca Paladynów, jednak by to uczynić musimy być pełnoprawnym obywatelem miasta. Oznacza to, iż musimy wcześniej zdobyć pracę i zostać u kogoś czeladnikiem (11). Podążamy przed siebie wchodząc do pierwszego budynku z lewej strony- sklepu Mattea (rys. 18).

Gothic 2 000537,2


Obiecuje on wykorzystać swoje wpływy by przyjęto nas na czeladnika, pod warunkiem, że odzyskamy dług od Gritty (12) winnej kupcowi 100 złotych monet.. Dowiemy się, że możemy zostać czeladnikiem u jednego z czterech mistrzów- Bospera łuczarza, Harada kowala, alchemika Constantino i stolarza Thorbena. Co więcej zgodnie z zasadami każdy z pięciu mistrzów (w tym Matteo) musi wyrazić zgodę jeśli abyśmy zostali uczniem któregoś z nich- zapowiada się więc dużo pracy. Istotna uwaga- oszczędnie wydawajcie złoto, albowiem w początkowym etapie gry wciąż będzie go brakować. Zauważcie, iż ceny w sklepie są 4x wyższe gdy kupujemy niż sprzedajemy, a większość przedmiotów zdobędziemy sami! Przed wyjściem przeczytajcie pobliską księgę, a następnie porozmawiajcie z siedzącym na ławeczce Regisem. Opowie wam on o swoich perypetiach z lokalnym bawidamkiem Valentino, kradzieży łuku Bospera i zakazie bójek. Przy okazji ważna uwaga- starajcie się zwiedzać miasto wyłącznie w ciągu dnia, albowiem w nocy cześć postaci znajduje się w innych miejscach (np. w gospodzie). Z prawej strony znajduje się dom Łucznika Bospera. Nauczy on was zdejmowania skóry ze zwierzyny i zgodzi przyjąć na czeladnika jeśli dostarczycie mu 6 wilczych futer (13). Taki sam stawia warunek na uzyskanie zgody do terminowania u innego mistrza. Wypytajcie Bospera o jego poprzedniego czeladnika Bartoka i zagadnijcie o skradziony łuk obiecajcie pomoc w jego odszukaniu zdobywając w ten sposób nowe zadanie- odnalezienie łuku Bospera (14). Podążając ulicą na północ napotkacie kolejnego z mistrzów- Thorbena (rys. 19).

Gothic 2 000538,3


Niestety, nie możemy zostać jego czeladnikiem, albowiem stolarz nie ma pieniędzy na wynagrodzenie. Zgodzi się abyśmy zostali czeladnikiem i innego z mistrzów, jednak wcześniej musimy uzyskać błogosławieństwo bogów (15), od przebywających w mieście kapłanów. Z prawej strony znajduje się dom w którym mieszka Gritta. BądĽcie dla niej uprzejmi wysłuchując jej historii. Zdecydowanie zażądajcie złota, jednak ponieważ zależy nam na dobrych stosunkach z jej wujem, zaproponujcie, iż sami spłacimy jej dług. Jeśli dysponujecie odpowiednią ilością złota to zróbcie to natychmiast udając się do sklepu Mattea wręczając mu 100 monet (12K) i zapewniając sobie zgodę na zostanie czeladnikiem u wybranego mistrza. Wróćcie do Gritty w ramach wdzięczności otrzymując od niej wino i zdobywając punkty doświadczenia. Dodatkowo mistrz Thorben zechce nauczyć nas otwierania zamków- w tym celu musimy zapłacić mu 200 sztuk złota i poświęcić 5 punktów doświadczenia. Jest to niezwykle przydatna umiejętność więc skorzystajcie z nauk gdy tylko odłożycie wymaganą ilość gotówki. Porozmawiajcie z kowalem Haradem stojącym naprzeciwko. Zgodzi się on przyjąć nas na czeladnika lub wyrazić zgodę na terminowanie u innego mistrza pod jednym warunkiem- podejmiemy wielkie wyzwanie (16) pokonując Orka i jako dowód dostarczymy jego broń. Podobno widziano jednego z nich w okolicach miasta. Odbijamy w prawo wchodząc do domu alchemika Constantino (rys. 20).

Gothic 2 000538,4


W trakcie rozmowy dowiecie się, że natychmiast wyrazi zgodę na zostanie czeladnikiem u innego z mistrzów, jednak chcąc zostać uczniem u niego musimy wykonać wcześniej zadanie- zdobyć wszystkie zioła (17) wymienione na wręczonej nam liście.

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow