Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Gothic 2

Polowanie na wilki i Orka

Kontynuujemy zwiedzanie miasta- z prawej strony znajduje się duży ołtarz przed którym stoi kapłan boga Adanosa - Vartas. Poproście go o błogosławieństwo będąc w pełni szczerym i opowiadając do smokach, Xardasie i naszej przeszłości jako skazaniec. Vartas może za darmo w pełni wyleczyć nasze rany, a także wyzna, iż drugiego z kapłanów znajdziemy na pobliskim targu. Z lewej strony znajduje się gospoda za którą możecie napotkać strażnika o imieniu Pablo. Posiada on list gończy z naszą podobizną znaleziony u jednego z bandytów- bądĽcie z nim szczerzy dzięki czemu uzyskanie kilka wskazówek gdzie znajduje się siedziba zbójów. W gospodzie powinien przebywać poprzedni czeladnik Bospera- Bartok (ewentualnie stoi w pobliżu świątyni lub w północnej części miasta przy stole z piwem). Po zapłaceniu 50 sztuk złota zgodzi wybrać się z nami na polowania- jest to wspaniały interes, albowiem będziemy mogli zatrzymać skóry upolowanych zwierząt i co ważniejsze- za każdego ubitego przez Bartoka potwora otrzymamy pełną sumę punktów doświadczenia! Zauważcie już Bartok może nauczyć nas również skradania się i lepszego posługiwania łukiem (jeśli przeznaczymy 5 punktów doświadczenia). Warto skorzystać z tej pierwszej możliwości. Płacimy 50 sztuk złota i podążamy za myśliwym do lasu (rys. 21).

Gothic 2 000538,5


Na początku nie musicie niczym się przejmować- myśliwy sam szybko zabije krwiopijców. Problemy zaczną się dalej gdy zaatakuje nas 5 wilków- wspomóżcie kompana w walce, albowiem sam sobie nie poradzi! Pamiętajcie by zabrać skóry wilków! Podążajcie dalej w las próbując ubić schowanego za drzewami Cieniostwora. Jeśli Bartok jeszcze żyje, to za chwile się to zmieni, albowiem zostaniecie zaatakowani przez Orka zwiadowcę. Walka z nim nie ma sensu- jeden celny cios pozbawi was życia, dlatego jeśli Bartok polegnie, natychmiast uciekajcie do miasta. Ponieważ zależy nam na śmierci Orka, starajcie się go zwabić w pobliże bramy- strażnicy z łatwością go zabiją, a wy będziecie mogli zabrać jego topór. Teraz proponuje wrócić w miejsce gdzie poległ Bartok i zabrać złoto oraz przedmioty które przecież nie będą mu już potrzebne. Wracamy do miasta udając się do kowala i oddając mu topór orka (16K). Wyrazi on zgodę by zostać jego czeladnikiem, nie zapomnijcie go również zapytać o zgodę na terminowanie u innego mistrza (dodatkowe punktów doświadczenia).

Dzielnica kupców i wizyta w koszarach

Udajemy się ponownie w pobliże ołtarza i odbijamy na północ dochodząc do targu. W jego północnej części spotkacie kupce który proponował nam wcześniej glejt- Centhara. Zleci nam on zadanie, grożąc wyjawianiem naszej przeszłości- mamy podrzucić list (18) jednej ze sprzedawczyń- Sarze, przez co zostanie ona aresztowana. Jeśli odmówicie jego wykonania, po dwóch dniach żaden z kupców nie będzie chciał robić z nami interesów, dlatego przyjmijcie zlecenie i natychmiast udajcie się do koszar straży miejskiej położonych na północy. W sali z lewej strony znajduje się dowódca- Lord Andre który natychmiast zajmie się sprawą nieuczciwego kupca (18K). Wychodząc z koszar porozmawiajcie z Wulfgarem i poproście o trening w walce mieczem jednoręcznym przeznaczając na to wszystkie punkty doświadczenia które aktualnie posiadacie- już w pierwszej walce odczujecie różnice! Korzystając z wizyty w koszarach ukradnijcie ze skrzyni złoto, a także zabierzcie klucz do wieży i talerz należący do Onara (zachowajcie go na póĽniej). Odbijcie w lewo dochodząc do placu wisielców. Porozmawiajcie z człowiekiem stojącym przy fajkach wodnych- Abuyinem. Podaruje wam on tytoń jabłkowy, a za 25 złotych monet przepowie przyszłość- warto z tej możliwości skorzystać zyskując punkty doświadczenia. Możecie zabrać darmowe piwa znajdujące się przy stole z lewej strony i podczas rozmowy poczęstować nimi Rangara, dzięki czemu uzyskacie informacje o Orkach które wykorzystamy nieco póĽniej. Zagadnijcie również Ulfa (rys. 22), dzięki czemu dowiecie się, iż chcąc zostać nowicjuszem (a póĽniej magiem) musimy zanieść do klasztoru 1000 sztuk złota i owce.

Gothic 2 000539,6


Otwórzcie drzwi do pobliskiej wieży ukradzionym z koszar kluczem zabierając miecz. Wróćcie ponownie na targ, rozmawiając ze stojącym przy bramie kapłanem ognia- Daronem. Poproście go o błogosławieństwo, które uzyskacie za połowę złota jakie posiadacie (jeśli macie więcej niż 50 sztuk złota to nadwyżkę wcześniej połóżcie na ziemi). W ten oto sposób wypełniliśmy zadanie zlecone przez mistrza Thobena (15K) udajcie się go o tym poinformować. Na targu porozmawiajcie z kupcem Harkonem, który opowie wam o najazdach bandytów (19), obiecujemy ich wytropić i ubić. Zagadnijcie również stojącego obok Jore wysłuchując opowieści o bezczelnym złodzieju (20) który go okradł. Winowajcy nie musimy daleko szukać- Rengaru znajduje się w okolicach targu i po zagadnięciu o złoto zacznie uciekać jakby go sam diabeł gonił;-). Znajdziecie go na małym placu z zachodniej strony koszar (20K). Zażądajcie zwrotu kupieckiego złota (21) i mimo gróĽb powiedzcie, iż doniesiecie na niego straży. Udajcie się do koszar oznajmiając Lordowi Andre, iż chcemy nagrodę za schwytanie złodzieja, dzięki czemu otrzymamy 100 złotych monet! Teraz wracamy na targ oddając Jorze sakiewkę (21K). Na koniec porozmawiajcie z Sarą wypytując się o jej problemy i o bunt chłopów. Usłyszycie, że najemnicy zaatakowali farmę jednego z farmerów Akila.

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow