Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Gothic 2

Czarny Troll – Istnieje tylko jedna bestia mająca swą jaskinie na północy wschód od Khorinis. Troll jest bardzo silny, podbiegajcie z ukosa unikając odrzucających nas ciosów i tnąc bestię kombinacją lewo-prawo. W razie problemów uciekając z jaskini by wyleczyć rany- potwór nie będzie was gonił (rys. 4).

Gothic 2 001812,1


Smok- Bez wątpienia najsilniejszy przeciwnik. Walcząc ze Smokiem powinniście zadbać o dobry pancerz (w tym pierścienie i amulet) zwiększający odporność przed smoczym ogniem. Najtrudniej jest do potwora podbiec i nie oberwać jego odrzucającym ognistym oddechem. Starajcie się więc do niego za bardzo nie zbliżać tnąc kombinacją lewo-prawo, podążając za nim gdy bestia uniesie się w powietrze i będzie próbowała nieznacznie odlecieć. Innym sposobem jest ustawienie się w bezpiecznej odległości i rażenie zaklęciem Święty pocisk. Niestety zadaje on potworowi dość mało obrażeń, dlatego musicie zaopatrzyć się w kilka buteleczek z eliksirami mana.

Solucja

Rozdział 2

Górnicza Dolina



Gothic 2 001812,2
1- Przełęcz do Khorinis 2- Torba Diega 3- Kopalnia prowadząca do Khorinis 4- Runa teleportacji na przełęcz 5- Zwłoki Dena 6- Taran 7- Zamek 8- Most 9- Kopalnia Marcosa 10- Kryjówka Marcosa 11- Bagnisty Smok 12- Siedziba Maga Szkieletu 13- Lodowy Smok 14- Kopalnia Fajetha 15- Kopalnia Silvestro 16- Wieża Demonów 17- Kryjówka Diego 18- Ognisty Smok 19- Forteca Skalnego Smoka 20- Obóz Hosh-Paka, miecz Ferosa 21- Zwłoki Sengratha 22- Ork Ur-Shar


Wyprawa do zamku

Podążamy przed siebie. Z prawej strony znajdziecie kilka przydatnych przedmiotów, natomiast po odbiciu w lewo napotykacie pierwszego Orka. Teraz dokładnie widać, czy odrobiliście pracę domową ;-). Schodząc w dół jeziora czeka nas potyczka z kolejnymi dwoma Orkami- starajcie pojedynkować się z nimi pojedynczo! Z prawej strony przy jeziorze, na półce skalnej leży skórzana torba Diega, a w niej 2000 złotych monet !!! Oprócz jej niewątpliwej wartości materialnej, jest związane z nią zadanie, warto ją zachować. Podążamy dalej drogą kierując się na południe i eliminując kolejne trzy Orki. Znajdujemy się przy starej kopalni, przez którą prowadzi droga powrotna w okolice Khorinis. Udajcie się ścieżką przy kopalni w górę i po przejściu wiszącym mostem na drugą stronę ubijcie dwie Polne Bestie. Na jednej ze skał odnajdziecie Runę teleportacyjną! Możemy jej użyć w dowolnym momencie by błyskawicznie tu powrócić. Wracamy w pobliże kopalni i schodzimy w lewo prowadzącą w dół drogą. Przeszukajcie mały lasek z prawej strony drogi- grasuje w nim Smoczy Zębacz, po pokonaniu którego natraficie na zwłoki Paladyna posiadającego runę z zaklęciem święty płomień (rys. 5).

Gothic 2 001813,3


Wracamy na drogę podążając nią dalej na południowy zachód i oglądając scenę przedstawiającą atak smoków na zamek! Nieco dalej napotkacie Jergana który opowie wam o sytuacji i wytłumaczy jak dostać się do zamku. Zleci nam również zadanie- przekazać złe wieści Orikowi (5), o tym iż jego brat zginął na przełęczy. Podążamy dalej drogą- uważajcie bo żerują przy niej Zębacze! Odbijając z drogi w prawo i wchodząc na pierwsze wzgórze natraficie na zwłoki strażnika Dena (rys. 6)- koniecznie zabierzcie jego całe wyposażenie i postarajcie się go nie zgubić ;-).

Gothic 2 001813,4


Podążajcie dalej drogą na zachód dochodząc do mostu. Ponieważ zamek jest oblegany, musimy poszukać do niego bezpiecznej drogi. Wskoczcie do rzeki i płyńcie nią na wschód i następnie na południe. Wyjdzie na brzeg w okolicy porośniętego drzewami wzgórza przez które szybko przebiegnijcie kierując się nieznacznie w lewo i eliminując wilki. Teraz czeka nas najtrudniejszy moment- biegnijcie pod mury zamku, uciekając przed Orkami i wdrapując się na umieszczony na jednej ze ścian taran (rys. 7).

Gothic 2 001813,5


Gdy tylko na nim ustaniecie, jesteście już bezpieczni- Orkowie odstąpią od pościgu i spokojnie będziecie mogli wdrapać się na mury zamku.
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow