Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Gothic 2

Rozdział 5

Khorinis



Księga „Dwór Irdorath”

Natychmiast teleportujcie się do wieży Xardasa ubijając czyhającego przy niej Herszta Orków i zabierając jego pierścień. Stojący w pobliżu Lester wyjaśni nam, iż Xardas wyjechał, zostawiając dla nas list (rys. 44).

Gothic 2 004127,2


Przeczytajcie ucząc jakże prostego zaklęcia otwierającego księgę które brzmi „KGORCSHSAFM CTIXE KUAXSPITU”, czy jakoś równie skomplikowanie. Teleportujemy się do klasztoru porozmawiać z Pyrokarem. Opowiedzcie mu o Smokach i wypytajcie o Dwór Irdorath i księgę Xardasa. Zostaniemy skierowani do podziemi (drugie drzwi z prawej) gdzie Talomon wpuści nas do biblioteki. Księga znajduje się na stoliku z prawej strony, otwórzcie ją wypowiadając magiczne zaklęcie i wydobywając klucz oraz notatkę wspominającą coś o lampie. Hm, przekręćcie więc lampę znajdującą się na końcu sali, dzięki czemu otworzy się ukryte przejście (rys. 45)!

Gothic 2 004128,3


W katakumbach będziemy zmuszeni ubić wiele Szkieletów, podążajcie tunelem prosto, następnie odbijając w prawo i póĽniej cały czas w lewo, aż dojdziecie do komnaty w której przebywa Szkielet Mag. Po jego ubiciu otwórzcie drzwi, na końcu korytarza znajdziecie salę w której urzęduje Książe Demonów z obstawą! Najłatwiej ubić ich czarem Święty Pocisk i następnie zabrać z stolika flakonik ze Łzami Inosa, mapę morską, runę i księgę. Przeczytajcie ją, a także obejrzycie mapę dowiadując się o lokalizacji Dworu Irdorath (33K). Teraz potrzeba więc nam okrętu (35). Koniecznie przeczytajcie też almanach stojący z lewej strony, z którego nauczycie się tworzyć runę teleportacyjną. Opuszczając podziemia porozmawiajcie z Talomonem informując go, iż znaleĽliśmy tajemne przejście i ubiliśmy pilnujące go potwory (1000 punktów doświadczenia). Zajrzyjcie też do pracowni alchemika Neorasa który poprosi nas o zdobycie potrzebnego mu do mikstury smoczego jaja (36). Tak się składa, iż mamy je w plecaku, więc możemy mu je wręczyć (36K) jako nagrodę poproście o trochę gotowej mikstury.

Werbowanie załogi statku oraz eliminacja Hersztów Orków.

Udajcie się do Pyrokara informując go o sytuacji i dowiadując się o tym, iż nie można podróżować statkiem bez załogi (37). W klasztorze znajduje się były kapitan statku, jednak Pyrokar puści go z nami wyłącznie jeśli wykonamy dla niego prace- powrócimy do wieży Xardasa (38) i sprawdzimy co dzieję się w środku. No to w drogę! W wieży przebywa sporo Demonów- dwa na dole, trzy w pomieszczeniu Xardasa i Książe Demonów na szczycie- ich ubicie nie będzie łatwe (38K). Po wyeliminowaniu potworów udajcie się do sali Xardasa w której znajduje się stół runiczny i stwórzcie w nim Runę teleportacyjną (rys. 46).

Gothic 2 004128,4


Jeśli potrzebujecie święconej wody, to można ją np. zakupić u kupca Lutero w górnym mieście. Czas sprawdzić czy Runa działa- użyjcie jej przenosząc się do skarbca w świątyni gdzie leży najlepsza w grze zbroja, pancerz Paladynów warty 20.000 sztuk złota! Udajcie się do Pyrokara informując go o oczyszczeniu wieży i zyskując zgodę na zabranie z klasztoru Jorgena. Znajdziecie go przy głównej bramie, zaproponujcie mu dowództwo statkiem i wysłuchajcie uwag o werbowaniu załogi. Potrzebujemy przynajmniej 5 osób, jednak ponieważ mamy wielu przyjaciół proponuje zabrać maksymalną ilość, czyli 9! Pierwszym marynarzem będzie mag Milten stojący przed klasztorem. Drugim Lester po którego wybierzcie się ponownie do wieży Xardasa. Teleportujemy się do miasta, zatrudniając kolejnego z marynarzy- Mario, odnajdziecie go w portowej gospodzie (rys. 47).

Gothic 2 004128,5


Nadja niestety nie będzie chciała popłynąć, ale proponuję wykorzystać okazję i ją odwiedzić ;-).
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow