Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Gothic 2

Polowanie na ognistego i lodowego Smoka

Naładujcie Oko Innosa wyruszcie na polowanie na kolejnego ze Smoków udając się w drogę do wnętrza wulkanu. Najwygodniej jest wykorzystać Runę teleportującą do Wieży Demonów, która obecnie jest zamieszkana przez Poszukiwaczy i Harpie. Po ich wybiciu zejdĽcie na dół odbijając drogą na wschód i następnie na północ. Podczas wędrówki na szczyt wulkanu kolejno trzeba będzie wyeliminować stado Smoczych Zębaczy, grupę Orków, kilka Ognistych Jaszczurów i wreszcie Jaszczuroczłeków. Ścieżka prowadzi wprost do siedziby trzeciej z bestii- Smoka Ognia Feomathara (rys. 40).

Gothic 2 003206,4


Wypytajcie go na każdy temat i rozpocznijcie o wiele trudniejszą niż poprzednio walkę. Gdy stracicie 2/3 punktów życia, uciekajcie z jaskini, by spokojnie wyleczyć rany! Po ubiciu potwora wyrwijcie jego serce i zabierzcie skarby. Wcześniej trzeba się do nich dostać wdrapując na górę po skałach (rys. 41)!

Gothic 2 003207,5


Teleportujemy się do zamku informując Garonda o śmierci przedostatniego potwora i koniecznie ładując Oko Innosa. Czas zmierzyć się z ostatnim ze Smoków którego odnajdziemy w lodowej jaskini na zachodzie. Wyprawa będzie bardzo trudna, albowiem szlak zablokowany jest przez setki nieprzyjaciół. Podążajcie albo drogą na zachód od jaskini Marcosa eliminując po drodze kilkudziesięciu bandytów, albo zboczem gór tuż przy rzece. Po dotarciu na tereny skute lodem będziemy musieli przedrzeć się przez kordon Jaszczuroczłeków wspomaganych przez Golemy. Pamiętajcie by unikać ich mrożących pocisków! W pierwszym z budynków odnajdziemy sporo mikstur i wina, obiegamy go z prawej strony i przemy dalej na zachód (rys. 42).

Gothic 2 003207,6


W budynku na zamarzniętym jeziorze znajduje się skrzynia (PLPPLP) lecz nie zawiera nic szczególnie przydatnego- od razu możecie udać się do jaskini położonej z lewej strony. Po rozprawieniu się z 6 Jaszczuroczłekami przechodzimy do zabawy ze ostatnim ze Smoków. Finkregh nareszcie udzieli nam przydatnych informacji wspominając o Panu Smoków (33), którego siedziba znajduje się w Dworze Irdorath. Właśnie o takiej wiadomości szukaliśmy! Teraz możecie z czystym sumieniem ubić bestię (5000 punktów doświadczenia), co wcale nie jest takie trudne. Pamiętajcie by wyrwać jej serce, a także zabrać skarby, w tym smocze jajo które się nam przyda póĽniej.

Powrót do miasta

Teleportujemy się do zamku przekazać Garondowi dobre nowiny, iż w okolicy nie ma już bestii, a także naładować Oko Inosa. Nasze polowanie na Smoki zostało zakończone (24K, 25K). Możemy wracać do Khorinis. Wcześniej możecie się jeszcze udać na południe do kopalni zarządzanej przez Fajetha. Niestety wszyscy zostali zabici przez Orki! Na wzgórzu z prawej strony kopalni (rys. 43) napotkacie naszego znajomego z pierwszej części gry Orka Ur-Shara (34).

Gothic 2 004126,1


Chce się on spotkać z Szamanem Hosh-Pakiem którego niedawno zabiliśmy! Udajcie się więc na ponownie na klif gdzie znajduje się namiot Hosh-Paka i porozmawiajcie ze spotkanym tam Ur-Sharem. Został on wybrany najwyższym szamanem Orków i niestety już nas nie lubi. Mimo wszystko za całe zadanie dostaniecie sporo punktów doświadczenia (34K). Opuszczamy Górniczą Dolinę teleportując się na przełęcz.

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow